Anette_ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Så denne delen av forumet og tenkte at jeg skulle legge opp en film jeg og noen venner lagde på lørdagen. Du kan kalle det en slags parodi på nike reklamen. Har lyst til å lage flere filmer så jeg tar veldig gjerne imot tips og konstruktiv kritikk! Den er klippet i det programmet som følger med windows xp og filmet med et dårlig digitalkamera ( Konica KD-20M). Det er fordi det kameraet ikke har lyd på filmingen slik at det ble lettere å redigere på lyd etterpå. Har lagt på tullestemme på det aller siste så please ikke tro det er min stemme selv om jeg mimer... Filmen ligger her: Filmen Må nesten legge til at ingen av oss er noe spesiellt gode i fotball og at vi lagde denne filmen for å ha det gøy ( Gøy var det og ) så den er ikke i nærheten av det nivået som de andre filmene her har.. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hehe.. var tøff den kanskje litt bedre kvalitet neste gang, men så sa du jo at den var filmet med et ræva kamera.. dere har uber skills i fotball ivertfall så funker ikke kameratingen så har dere jo noe og gå på der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Liker at folk tar initiativ på den måten, glimrende. Alltid tøft å lage fotballfilmer Savnet litt helhet og litt bedre kvalitet, men ellers var den grei. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Savnet litt helhet og litt bedre kvalitet, men ellers var den grei. Det var egentlig ikke noe helhet i den, bare starta med at en sparka ballen og filma det. Så fortsatte det liksom med "stå der borte og gjør sånn" avslutningen sugde også men det var kanskje litt internhumor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå