-Teddy- Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Lurer på en ting; Når vi ser på videoen i CS, og gjerne vil ha noe i slow motion, så bruker vi gjerne viewdemo [navnpådemo] Og da har vi den avspilleren. Men når vi har funnet det vi vil ta opp, og satt på slow motion, så vil vi jo ikke ha med avspilleren i videoen som jeg tar opp med fraps, så da lukker jeg den spole frem/tilbake/raskere/slowmotion greia. Og så tare jeg opp det jeg vil, men hva skal jeg gjøre for å få tilbake den avspillergreia? Det er litt dumt å måtte skrive viewdemo [navnpådemo] for å få den opp igjen hele tiden. Lete igjennom alle scenene igjen, og laste inn demoen i CS tar tid med pc'en min Hva må jeg skrive for å få den tilbake? (Hvis det går an da...) Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Trykke esc? Avspilleren vises ikke når man tar opp med fraps, gjør den det da? Forstod ikke helt spørsmålet, menmen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Altså, jeg mente; I viewdemo i CS, så får du opp en liten firkant med "spol fremover, slow motion, pause osv." Denne lille firkanten vil jeg jo ikke ha med når jeg tar opp filmen med fraps! Så da lukker jeg den firkanten. Men når jeg da har tatt opp det jeg vil, og vil videre i filmen, så er jo den firkanten bortevekk, i og med at jeg fjernet den da jeg begynte å ta opp. Men får å få den tilbake nå, så loader jeg inn hele filmen på nytt ved å skrive "viewdemo NAVNPÅFILM" i console. Men det er jo litt tungvint, så kan jeg bare skrive enn command i consolen for å få den tilbake? Altså den spole fremover / slow motion greia ? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Du trenger da ikke lukke den. Den er bare oppe når du er inne i menyen, så trykker du bare escape fra menyen så er du i spillet uten den , esc en gang til så er du i menyen med den. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 HÆ? Hva er det dere snakker om egentlig? Når jeg spilelr av med viewdemo så har jeg den spole greia der, og jeg vil ha den dere, men ikke akkurat da jeg tar opp! Og NÅR jeg tar opp, så kommer jo den med på filmen! hvis jeg trykker på ESC så forsvinner jo ikke den greia! Og hvis jeg har lukket den og trykker ESC, så kommer den jo ikke tilbake! Jeg skal ha firkanten der hele tiden, bare IKKE NÅR JEG TAR OPP! Da lukker jeg den, for hvis jeg ikke lukker den er den jo med på videoen! Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 HÆ? Hva er det dere snakker om egentlig?Når jeg spilelr av med viewdemo så har jeg den spole greia der, og jeg vil ha den dere, men ikke akkurat da jeg tar opp! Og NÅR jeg tar opp, så kommer jo den med på filmen! hvis jeg trykker på ESC så forsvinner jo ikke den greia! Og hvis jeg har lukket den og trykker ESC, så kommer den jo ikke tilbake! Jeg skal ha firkanten der hele tiden, bare IKKE NÅR JEG TAR OPP! Da lukker jeg den, for hvis jeg ikke lukker den er den jo med på videoen! Trenger ikke være rappkjefta . Da er det noe spesielt med din cs eller med min , for jeg har bare oppe "spole greia" når jeg har på "pause" (er i menyen mens spillet går i bakgrunnen.) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Ja, da er det noe rart med cs'en din Btw, jeg kjører 1.5 da, du tenkte kanskje på 1.6 du. Eller? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Ja, da er det noe rart med cs'en din Btw, jeg kjører 1.5 da, du tenkte kanskje på 1.6 du. Eller? Der har vi feilen ja . Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 ok, prøver noen f knapper etterpå Lenke til kommentar
LuMpY Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 trykk på console knappen. da får du opp consolen og den spille greia. du trykker på slow motion og deretter trykker på play i gjenn, og trykker på console knappen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Det der er nok ikke 1.5..... Det er nok 1.6 eller noe annet du snakker om For spille greia er oppe hele tiden i 1.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå