:---{D Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Noen som har prøvd å wildskinz på sx1?? Står på siden deres at det bare er for 7650, og jeg har hørt at det ødelegger telefonen hvis du legger det inn på 3650.. Men er det noen som har prøvd det på sx1?? Har veldig lyst på ornt´li themes på telefonen.. Ikke noe sånt smartlauncher-greier.... Føler ikke at det funker... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Noen som har prøvd å wildskinz på sx1?? Står på siden deres at det bare er for 7650, og jeg har hørt at det ødelegger telefonen hvis du legger det inn på 3650.. Men er det noen som har prøvd det på sx1?? Hvor kan jeg få tak i det? Kan sikkert prøve det ut på min SX1 jeg hvis du ikke "tør" Har veldig lyst på ornt´li themes på telefonen.. Ikke noe sånt smartlauncher-greier.... Føler ikke at det funker... Enig med deg der Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Det fungerer nok aller mest sannsynlig ikke. 3650/SX1 kjører med Symbian OS S60 v6.1 , mens Nokia 6600 og oppover vel har v7.0 elns. Det finnes egne SKD'er for hver versjon, og dermed støtter ikke v7.0-programmer nødvendigvis v6.1-telefoner, alt avhengig av hvilke funksjoner i OS'et det aksesserer. I dette tilfellet er det skins, og dette er ikke implementert i v6.1 ===> nei. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 IKKE INNSTALER WILD-SKINZ PÅ EN SYMBIAN TELEFON!!!!!!!!!!!! Jeg gjorde dette her om dagen på min 7610, og det virker som om Wild-skinz er et virus!! Det går ikke å skrive bokstaver på mobilen, og da er jo altså meldingsfunksjonen helt ubrukelig, og det går ikke å gå inn på den mappen hvor man kan formatere telefonen heller.. Så ingen burde innstalere dette programmet Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det fungerer nok aller mest sannsynlig ikke. 3650/SX1 kjører med Symbian OS S60 v6.1 , mens Nokia 6600 og oppover vel har v7.0 elns. Det finnes egne SKD'er for hver versjon, og dermed støtter ikke v7.0-programmer nødvendigvis v6.1-telefoner, alt avhengig av hvilke funksjoner i OS'et det aksesserer. I dette tilfellet er det skins, og dette er ikke implementert i v6.1 ===> nei. Stemmer det du sier, men det har da ingenting med det her å gjøre? Hva nokia 6600 bruker spiller ikke så stor rolle, når det er program laget til 7650 som skal prøves på SX1. Men men. Du har rett i at bare 6600 og 7610 har offisiell themes-støtte, men det er pga. Series 60 versjon 2, ikke Symbian 7. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 IKKE INNSTALER WILD-SKINZ PÅ EN SYMBIAN TELEFON!!!!!!!!!!!! Jeg gjorde dette her om dagen på min 7610, og det virker som om Wild-skinz er et virus!! Det går ikke å skrive bokstaver på mobilen, og da er jo altså meldingsfunksjonen helt ubrukelig, og det går ikke å gå inn på den mappen hvor man kan formatere telefonen heller.. Så ingen burde innstalere dette programmet Har du fjernet programmet? Er alt bra igjen? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 IKKE INNSTALER WILD-SKINZ PÅ EN SYMBIAN TELEFON!!!!!!!!!!!! Jeg gjorde dette her om dagen på min 7610, og det virker som om Wild-skinz er et virus!! Det går ikke å skrive bokstaver på mobilen, og da er jo altså meldingsfunksjonen helt ubrukelig, og det går ikke å gå inn på den mappen hvor man kan formatere telefonen heller.. Så ingen burde innstalere dette programmet Hmm... flaks jeg ikke rakk å teste det på min SX1 da Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det fungerer nok aller mest sannsynlig ikke. 3650/SX1 kjører med Symbian OS S60 v6.1 , mens Nokia 6600 og oppover vel har v7.0 elns. Det finnes egne SKD'er for hver versjon, og dermed støtter ikke v7.0-programmer nødvendigvis v6.1-telefoner, alt avhengig av hvilke funksjoner i OS'et det aksesserer. I dette tilfellet er det skins, og dette er ikke implementert i v6.1 ===> nei. Stemmer det du sier, men det har da ingenting med det her å gjøre? Hva nokia 6600 bruker spiller ikke så stor rolle, når det er program laget til 7650 som skal prøves på SX1. Men men. Du har rett i at bare 6600 og 7610 har offisiell themes-støtte, men det er pga. Series 60 versjon 2, ikke Symbian 7. Du må gjøre bedre research nå som forumet har nye naziregler for påstander Series 60 Developer Platform 1.0 (Symbian OS v6.1) Series 60 Developer Platform 2.0 (Symbian OS v7.0s) http://www.symbian.com/developer/sdks_series60.asp Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Ja, fjernet alt av filer som hadde med programmet. Men til ingen nytte.. SKal dra inn til Mobilfiksern i Oslo, så ordner forhåpentligvis de det.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg tror unlock.no hadde en løsning på det. Men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Kan du gi meg en link?? Finner ikke noe om det på unlock.no.. Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Gjorde det samme på min gamle 3650, det du må gjøre er ::: En eller annen internetsideto format your phone and restore it to the way you bought it, enter the code: *#7370# into your phone. Make sure your battery is charged or on charge before you do it. The default security code is either 00000 or 12345 Håper det hjelper Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg tror unlock.no hadde en løsning på det. Men er ikke helt sikker. Du har helt rett - Unlock.no har en ENKEL løsning - se her Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Takk for linken, O.B. Lix Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 HJELP!!!!!!!!! Jeg innstalerte Doom på 7610'n min.. Fikk vite at det ble produsert av wildpalm og nå har jeg nesten samme problemet som når Wild-Skinz fucka opp mobilen min.. Jeg kommer ikke inn på noen programmer.. Prøver å gå inn på Programbehandling, men så kommer det opp en feilmelding som står "Program lukket Appmngr".. Etter jeg innstalerte Wild-Skinz på mobilen så sendte jeg den på service, og noen dager etterpå fikk jeg vite av O.B. Lix at det fantes en mye lettere måte for å fikse det problemet Wild-Skinz påførte mobilen min.. Finnes det en så enkel måte for å fikse dette problemet også?? Tusen takk for svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 HJELP!!!!!!!!! Jeg innstalerte Doom på 7610'n min.. Fikk vite at det ble produsert av wildpalm og nå har jeg nesten samme problemet som når Wild-Skinz fucka opp mobilen min.. Jeg kommer ikke inn på noen programmer.. Prøver å gå inn på Programbehandling, men så kommer det opp en feilmelding som står "Program lukket Appmngr".. Etter jeg innstalerte Wild-Skinz på mobilen så sendte jeg den på service, og noen dager etterpå fikk jeg vite av O.B. Lix at det fantes en mye lettere måte for å fikse det problemet Wild-Skinz påførte mobilen min.. Finnes det en så enkel måte for å fikse dette problemet også?? Tusen takk for svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du kan jo prøve og gå inn på en filbehandler og slette det der... Men er det noen som har prøvd det på sx1?? Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Men er det noen som har prøvd det på sx1?? Tror ikke du burde prøve det på SX1, siden det også er en Symbian telefon.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du har ikke prøvd samme metode som wild skinz problemet? Jeg mener, siden det er samme problem som forrige gang, så er det verdt et forsøk mener jeg. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 DOOM fungerer utmerket på SX1 fw7-fw10, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå