Gå til innhold

hilfe! kt7 og en tbird 1400 men den har 266 fsb?

Anbefalte innlegg

har et stort problem, kjøpte en ny prossessor og drassa den med hjem, tenkte dette blir morro, men når jeg fikk klaska den inn i maskinen min, og satt på den hjemmesnekrede vannkjølinga mi, så sto det 1050 mhz når jeg starta?? gikk inn i bios sin softmenu og prøvde å klokke opp men multiplier går jo bare til 12,5 eller 13,

Etter åha grint i to dager og to netter fant jeg ut hva jeg skulle gjøre, spørre DERE!. er det noen av dere som har et bra tips på hva som kan hjelpe? nå kjører maskinen på 1417 mhz med fsb på 108 men jeg føler ikke at den er serlig stabil slik, og det suger jo siden den er vannkjølt, tempen er alldrig over 30 grader på cpu så den er ikke for varm.

kansje dere vet en måte å få multiplieren høyere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så det allt koker ned til er - OPPGRADERE ENNÅ MERE??

fan assa det skal da ikke trenges det vel? kjiiiiipt. er det ike noen måter å få ennå høyere multiplier, kansje en sånn svartebørs bios? en med multipliersetting som går til 25 eller mer?

BUUU HUUUU HUUUU HUUUUUUUU, (jeg griner nå) waaaaaHAAAAAAAAA,snufs, snørre, gørre........

Lenke til kommentar

Litt tabbe å kjøpe cpu med 266 fsb når hovedkortet ikke støtter mer enn 200 da... Nytt hovedkort vil vel gjøre susen! Eller du kan selge t-birden og skaffe deg en med 200 fsb :grin:

Trodde forresten de fleste skjermkort var glad i fsb-klokking... tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Er den ustabil på 1417, så er det pga. 108mhz fsb. Hovedkortet takler ikke særlig med fsb-klokking, har hatt det selv... Sett fsb til 100 du, og multiplier på max. Med nyeste bios skal du ha støtte for 14x multiplier!

Og om flashinga går til helvete, så kontakt meg. Har en KT7-bios liggende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...