Robo_Cop Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg lurer på om noen har en formening om hvilken mobil som viser best mulig bilde på displayet av disse to mobilene? K700 har jo den beste (største) skjermen på papiret men "bare" VGA kamera, mens Siemens har en dårligere (mindre) skjerm men til gjengjeld 1.3 megapixelskamera. (mindre og størst refererer til antall piksler på skjermen). Ved overføring til pc vil det være naturlig å tro at billedkvaliteten på S65 er bedre men dette er altså et spørsmål om hvilken mobil som har det beste bildet på skjermen tatt av kameraet. Er det bedre med vga kamera og god skjerm eller megapixelskamera og "dårlig" skjerm? Venter spent på seriøse svar! Det beste hadde naturligvis vært å høre fra noen som har hatt mulighet til å teste begge... Lenke til kommentar
Lech_Nech Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Bildet på mobil skjermen er klart best på S65 og det samme gjelder hvis du legger bildene over på dataen. Jeg tror at i fysisk størrelse så er begge skjermene like store (ca.). er det noen som kan bekrefte det? Testa dem for min egen privat side fikk faktisk låne telefonene fra en butikk! Det ver fett! Jeg er ikke helt ferdig med sida, men jeg kommer tilbake til det senere! Lenke til kommentar
Robo_Cop Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Takk for bra og saklig svar! Var en gledelig melding å få da jeg valget av mobiltelefon var avhengig av dette. Håper min tilkommende S65 stiller til forventningene... P.S: hadde vært kjekt med en link til den siden du nevnte Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Dere tar litt feil. S65 har størst skjerm, men lavest oppløsning. K700 har minst skjerm, men høyest oppløsning. Hva man liker best får man velge selv. Selv er jeg ikke sikker. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg synes at bildene til K700 er meget bra både på telefon og på PC. Den kan jo også ta bilder i 1280x600?!(noe sånt hvertfall) og det blir ikke så aller værst det. Til at det "bare" er VGA-kamera Men joa.. Jeg tror nok S65 blir bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå