Gå til innhold

Carl I. Hagen angriper islam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye gode teorier og avanserte forklaringer her.

For og utrykke meg litt rema 1000 enkel:

 

Hagen utrykte seg kansje litt uproffesjonelt , det viktigste er likevel at han tørte og peke på et problem som er tabubelagt , nemmelig og vise seg kritisk til all invandringa i norge og islam religionen som de tar med seg. Dette er fy fy og snakke om fordi alle skal være så tolerange.

 

etterhvert vil innvandringa bli et problem for norge om det ikke allerede er det. Økt vold, kriminalitet og innvandrere som lever etter en religion som syns tvangsekteskap kvinneundertrykkelse og omskjæring er ok.

 

 

jeg tror rett og slett integrering ovs. vil funke dårlig i praksis. Alle har jo sett at dette ikke fungerer og framtidsplanene for dette ser dårlige ut.

 

Nå er jeg værken rasist , eller menigmann. Men jeg synes norge skal være norge. Vi kan heller gi ulandshjelp og sørge for at landene som har d dårlig får hjelp. Dumsnillheten vil slå tilbake på oss en gang og da er det kansje for sent?

Lenke til kommentar
Reaksjonær autoritet og systemfiendtlig

Er ikke det en selvmotsigelse?

I utgangspuktet ja, men når de reaksjonære har kommet så langt som de har idag må man ha en kontra"revulosjon" hvor man går tilbake til markedsliberalistisk samfunn i en fei. Med autoritetsfientlig menes sterk skepsis mot alle produkter av sosialismen, så som lærere, journalister, politikere osv. Systemfientlig menes skepsis mot alle samfunnsystemer som motsetter seg fri handel, fri tanke og fritt liv.

Lenke til kommentar
Hagen er nok en facist ja.

 

Hagen bare forverrer sikkerheten i Norge, når han går mot Islam.

 

Da er det mye større risiko for at det kan skje terror-angrep mot Norge

Et tanke eksperiment:

Sett at Islam bare øker og og øker i Norge, og Islamske fundamentalister og terror org. får bedre og bedre spillerom og arbeidsforhold.

På hvilket tidspunkt mener du det vil være akseptabelt å si noe, og sette en grense?

Helt til Islam har fått fullstendig overtaket og Norge blir en Islamsk stat, eller

først etter at det har begynt å skje terroraksjoner her i landet?

Eller ikke noen gang??

 

Er det riktig at folk som har meninger mot denne skumle utviklingen bør holde kjeft for de vi må være redde for replisalier fra islamske terror grupper fordi folk sier meningen sin?

Jeg bare spør..

:shrug:

Lenke til kommentar
Hagen er nok en facist ja.

 

Hagen bare forverrer sikkerheten i Norge, når han går mot Islam.

 

Da er det mye større risiko for at det kan skje terror-angrep mot Norge

Et tanke eksperiment:

Sett at Islam bare øker og og øker i Norge, og Islamske fundamentalister og terror org. får bedre og bedre spillerom og arbeidsforhold.

På hvilket tidspunkt mener du det vil være akseptabelt å si noe, og sette en grense?

Helt til Islam har fått fullstendig overtaket og Norge blir en Islamsk stat, eller

først etter at det har begynt å skje terroraksjoner her i landet?

Eller ikke noen gang??

 

Er det riktig at folk som har meninger mot denne skumle utviklingen bør holde kjeft for de vi må være redde for replisalier fra islamske terror grupper fordi folk sier meningen sin?

Jeg bare spør..

:shrug:

Jeg er helt enig med deg i tankeeksprimentet ditt.

Det må faktisk være lov å stoppe opp og kunne spørre om den utviklingen vi har i Norge med hensyn på innvandring og innvandrere er riktig UTEN å bli kalt rasist, fascist el.

Gikk Hagen over streken med talen eller tok han opp en tråd som faktisk kanskje bør bli diskutert?

Kanskje mange av de som uttaler seg bør lese hele talen før de åpner kjeften sin?

Vi skal diskutere og blande oss opp i det meste i samfunnet i dag, men åpner noen kjeften sin ang innvandring, nei da er du faen meg rasist og terrorfaren kan i tillegg øke fordi man har vært så dum at men har sagt noe negativt om islam.

Lenke til kommentar
Hagen er nok en facist ja.

 

Hagen bare forverrer sikkerheten i Norge, når han går mot Islam.

 

Da er det mye større risiko for at det kan skje terror-angrep mot Norge

Et tanke eksperiment:

Sett at Islam bare øker og og øker i Norge, og Islamske fundamentalister og terror org. får bedre og bedre spillerom og arbeidsforhold.

På hvilket tidspunkt mener du det vil være akseptabelt å si noe, og sette en grense?

Helt til Islam har fått fullstendig overtaket og Norge blir en Islamsk stat, eller

først etter at det har begynt å skje terroraksjoner her i landet?

Eller ikke noen gang??

 

Er det riktig at folk som har meninger mot denne skumle utviklingen bør holde kjeft for de vi må være redde for replisalier fra islamske terror grupper fordi folk sier meningen sin?

Jeg bare spør..

:shrug:

Ja jeg veit at Islam bare øker i Norge, men det betyr ikke at antall terrorister øker.

For noe tull, hvis f.eks jeg er en muslim betyr det jeg er en terrorist? En kristen eller en jøde kan også være terrorister!

Enhver person har rett til å bestemme selv å tro på hvilken relgion han vil tro på!

Det er faktisk ett fritt land...

Lenke til kommentar
Hagen er nok en facist ja.

 

Hagen bare forverrer sikkerheten i Norge, når han går mot Islam.

 

Da er det mye større risiko for at det kan skje terror-angrep mot Norge

Et tanke eksperiment:

Sett at Islam bare øker og og øker i Norge, og Islamske fundamentalister og terror org. får bedre og bedre spillerom og arbeidsforhold.

På hvilket tidspunkt mener du det vil være akseptabelt å si noe, og sette en grense?

Helt til Islam har fått fullstendig overtaket og Norge blir en Islamsk stat, eller

først etter at det har begynt å skje terroraksjoner her i landet?

Eller ikke noen gang??

 

Er det riktig at folk som har meninger mot denne skumle utviklingen bør holde kjeft for de vi må være redde for replisalier fra islamske terror grupper fordi folk sier meningen sin?

Jeg bare spør..

:shrug:

Ja jeg veit at Islam bare øker i Norge, men det betyr ikke at antall terrorister øker.

For noe tull, hvis f.eks jeg er en muslim betyr det jeg er en terrorist? En kristen eller en jøde kan også være terrorister!

Enhver person har rett til å bestemme selv å tro på hvilken relgion han vil tro på!

Det er faktisk ett fritt land...

islam er en religion vi ikke vil at skal øke i norge og det har vi mange gode grunner til. det er også dumt at norge skal bli preget av en kultur som tilhører et annet land ikke norge.

 

kristendommen klager vi over mens islam fritt får godt fotfeste i det sakte. Norge har idag et avslappet forhold til kristendommen.

Men jeg er svært skeptisk til islam. Den norske indentiteten kan i verste fall bli sakte vasket ut.

 

Ytringsfrihet er greit, men hvorfor tre en religion overhodet på oss som har så mange gammeldagse tåpelige leveregler.

Innvandringa fører dessuten med seg mer problem enn religionen , kriminaliteten.

Enkelte kilder vil kansje på stå at media ofte setter lyset på innvandreren når noe galt er gjort. Men for mange statestikker undersøkelser og analyser har blitt gjort til og bare kaste dette under en stol . Muslimske innvandrere står bak mange flere kriminelle handlinger per prosent en norske.

 

I Norge har det faktisk innvandret flere dansker en muslimer/asiater , men aldri har de skapt nevneverdige problemer. De respekterer at norge er norge og har ikke prøvd og forandret det eller utøvd sånn grad kriminalitet.

Lenke til kommentar

Den "norske identiteten"?

 

Fy faen for en nissekommentar...

 

Kapitalisme og globalisering har gjort at kulturforskjeller vaskes sakte, men sikkert, ut.

 

Blir du lei deg hvis den fantastiske bunaden forsvinner eller det elendige norske kjøkken? Er det språket du er redd for? Akkurat hva i den norske kulturen tror du kommer til å forsvinne?

 

edit:

 

Apropos dansker...

 

Alle skandinaver er jo så ufattelig like (i forhold til mange andre, større, land) at vi like godt kunne hatt ett skriftspråk og samlet oss under ett statsoverhode.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
I Norge har det faktisk innvandret flere dansker en muslimer/asiater , men aldri har de skapt nevneverdige problemer. De respekterer at norge er norge og har ikke prøvd og forandret det eller utøvd sånn grad kriminalitet.

Det har kanskje noe med at de deler nogen lunde den samme religionen som vi gjør (les: staten norge).

Lenke til kommentar
Hagen er nok en facist ja.

 

Hagen bare forverrer sikkerheten i Norge, når han går mot Islam.

 

Da er det mye større risiko for at det kan skje terror-angrep mot Norge

Et tanke eksperiment:

Sett at Islam bare øker og og øker i Norge, og Islamske fundamentalister og terror org. får bedre og bedre spillerom og arbeidsforhold.

På hvilket tidspunkt mener du det vil være akseptabelt å si noe, og sette en grense?

Helt til Islam har fått fullstendig overtaket og Norge blir en Islamsk stat, eller

først etter at det har begynt å skje terroraksjoner her i landet?

Eller ikke noen gang??

 

Er det riktig at folk som har meninger mot denne skumle utviklingen bør holde kjeft for de vi må være redde for replisalier fra islamske terror grupper fordi folk sier meningen sin?

Jeg bare spør..

:shrug:

Ja jeg veit at Islam bare øker i Norge, men det betyr ikke at antall terrorister øker.

For noe tull, hvis f.eks jeg er en muslim betyr det jeg er en terrorist? En kristen eller en jøde kan også være terrorister!

Enhver person har rett til å bestemme selv å tro på hvilken relgion han vil tro på!

Det er faktisk ett fritt land...

Islam er den raskest økende religionen i verden i dag. Den brer seg som en pe.. eh farsott.

Det er litt skremmende i seg selv at en så kontroversiell og sektaktig religion øker slik. It dont make sense i en opplyst verden.

Som han andre var inne på; Det norske venstre sidas hylekor er ofte snare å komme med kritikk mot kristne/kristendommen, men islam skal man liksom være så motakelige og forståelsesfulle overfor asse :roll:

 

Etter det jeg har forstått er koranens budskap klinkende klart: Hele verden skal islamiseres og de som nekter underlegger seg skal hugges ned og avlives. Ettersom jeg har også har forstått er dette det primære målet islamsk lederskap arbeider for den dag i dag.

 

Klart man får tro hva man vil, og det sa også Hagen. Han snakket faktisk en god stund om at de fleste muslimer i norge er like bra mennesker som noen andre som han ikke hadde noe i mot.

Man kan være så naiv og godtroende man vil, men det burde ikke mye tankegang til å skjønne; at jo mer utbredt islam blir i norge, jo større makt vil fundamentalistene få, og større fare for terror og angrep på det kristenbaserte norske samfunn vil det bli. Det er enkel logikk det.

Muslimer er ofte helt forkvaklet av sin tro og hjernevasket (slik mange lett blir i slike sekter). Bevisene på hvor lett de kan la seg bruke av fundamentalistiske ledere og terrorister lyser mot oss nesten hver dag med alle selvmordsbomberne osv .

Lenke til kommentar
Den "norske identiteten"?

 

Fy faen for en nissekommentar...

 

Kapitalisme og globalisering har gjort at kulturforskjeller vaskes sakte, men sikkert, ut.

 

Blir du lei deg hvis den fantastiske bunaden forsvinner eller det elendige norske kjøkken? Er det språket du er redd for? Akkurat hva i den norske kulturen tror du kommer til å forsvinne?

 

edit:

 

Apropos dansker...

 

Alle skandinaver er jo så ufattelig like (i forhold til mange andre, større, land) at vi like godt kunne hatt ett skriftspråk og samlet oss under ett statsoverhode.

Den norske indentiteten er viktig og beholde. Jeg snakker ikke om frykt og angst for at ostehøvelen og bunaden skal forsvinne men for at vi skal unngå og miste alle kjennetegn som gjør oss norske, du må gjerne kalle meg nasjonalistisk . Norge blir ikke norge lenger hvis hovedstaten og resten av landet blir et eneste stort flyktninge motak. Jeg tror det vil bli større kriminalitet flere sosiale sammfunsproblemer etc.

 

Edit:

Danskene har selvsagt lettere for og tilpasse seg det norske sammfunnet i forhold til folk utenfor skadinavia siden de er såpass likt .

 

I norge er vi sosialister ikke kapitalister vi gir penger til uland og gir dem arbeidsplasser dette bør vi i enda større grad fortsette med . Men imidlertid bør innvandringa reguleres slik at vi unngår problemet som er nevnt ovenfor.

Lenke til kommentar
Etter det jeg har forstått er koranens budskap klinkende klart: Hele verden skal islamiseres og de som nekter underlegger seg skal hugges ned og avlives. Ettersom jeg har også har forstått er dette det primære målet islamsk lederskap arbeider for den dag i dag.

Da har du nok desverre forstått feil.

Du skal ikke drepe "vantro" uten grunn. Gud liker ikke agressivitet. De får deres dom når de dør og havner i Ilden. Det som er mer skremmende er hvor mye det står om de vantro og hvor lavtstående i samfunnet de er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...