Gå til innhold

Carl I. Hagen angriper islam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Velvel. Tror du vil måtte betale for det en gang hvis du er SÅ godtroende. Har selv blitt ranet av "utlendinger", sannsynligvis var de også muslimer, og jeg hadde ikke gjort dem noe. Stod og ventet på bussen.

Men det betyr ikke at jeg er skeptisk til alle muslimer...

hmmm... et sånt ran som ble utført på deg pleier å være helt tilfeldig... du trenger ikke kjenne dem som raner deg.. :D

tror ikke gutta sitter en kveld på bussholdeplassen å ser etter kjent folk som dem kan rane :D:D

"oi, se der! han kjenner vi! la oss rane han..."

:!: :!: :!:

Lenke til kommentar

Det er i mine øyne fremmedfrykten som skaper seg selv. Eh, høres kanskje pussig ut, men la meg forklare. La oss ta Kong Carl: Han angriper Islam. Det er en del av identiteten til en "stor" del av norges befolkning. Han har også angrepet Gud vet hvor mange andre minoriteter i vårt langstrakte land. Hva gjør dette med de som det blir rettet imot? Jo, det gjør at de føler at de ikke passer inn - de blir ikke invitert inn i varmen. Dette skaper frustrasjon. Frustrasjon skaper igjen panikk som til syvende og sist kan kaste mange inn i en kriminell løpebane.

Så kommer Carl igjen og sier at "de fæle INNVANDRERNE" er dårlige borgere. Dette smitter over på en stor del av den norske befolkningen som dessverre ikke er i stand til å tenke rasjonelt. Snøballen ruller og ruller.

Det er en evig ond sirkel. Jeg sier: inviter de inn i varmen. Det er alt for mange dyktige 1. og 2.generasjonsinnvandrere i dette landet som står og selger pølser og kjører trikk. Og de er de "heldige".

Lenke til kommentar
Selvfølgelig vil alle ha det. Dette er noe FrP ødelegger med slike provoserende uttalelser. Situasjonen er det allerede, de forværrer den.  :(

Syns det er grunn til å skille litt mellom Carl I Hagen - og Frp for tiden. Tror han er ferdig nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...