VeXx Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ikke redd for meg ?!?!? Ah fungula testa de melda, grande porcheta !! Ok, jeg er redd for deg, men på den andre siden: Hvem ville ikke blitt redd for denne karen i en taxikø? Hehehe det er jo bilde av meg Lenke til kommentar
JVD Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Velvel. Tror du vil måtte betale for det en gang hvis du er SÅ godtroende. Har selv blitt ranet av "utlendinger", sannsynligvis var de også muslimer, og jeg hadde ikke gjort dem noe. Stod og ventet på bussen. Men det betyr ikke at jeg er skeptisk til alle muslimer... hmmm... et sånt ran som ble utført på deg pleier å være helt tilfeldig... du trenger ikke kjenne dem som raner deg.. tror ikke gutta sitter en kveld på bussholdeplassen å ser etter kjent folk som dem kan rane "oi, se der! han kjenner vi! la oss rane han..." :!: :!: :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det er i mine øyne fremmedfrykten som skaper seg selv. Eh, høres kanskje pussig ut, men la meg forklare. La oss ta Kong Carl: Han angriper Islam. Det er en del av identiteten til en "stor" del av norges befolkning. Han har også angrepet Gud vet hvor mange andre minoriteter i vårt langstrakte land. Hva gjør dette med de som det blir rettet imot? Jo, det gjør at de føler at de ikke passer inn - de blir ikke invitert inn i varmen. Dette skaper frustrasjon. Frustrasjon skaper igjen panikk som til syvende og sist kan kaste mange inn i en kriminell løpebane. Så kommer Carl igjen og sier at "de fæle INNVANDRERNE" er dårlige borgere. Dette smitter over på en stor del av den norske befolkningen som dessverre ikke er i stand til å tenke rasjonelt. Snøballen ruller og ruller. Det er en evig ond sirkel. Jeg sier: inviter de inn i varmen. Det er alt for mange dyktige 1. og 2.generasjonsinnvandrere i dette landet som står og selger pølser og kjører trikk. Og de er de "heldige". Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 En svært god beskrivelse av situasjonen. Frykten skaper folkelig moblisering, de fornærmede føler seg med ett utilpass og begår overilte handlinger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Folk ønsker fred og ro og trygge forhold. Det er ganske naturlig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Selvfølgelig vil alle ha det. Dette er noe FrP ødelegger med slike provoserende uttalelser. Situasjonen er det allerede, de forværrer den. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Selvfølgelig vil alle ha det. Dette er noe FrP ødelegger med slike provoserende uttalelser. Situasjonen er det allerede, de forværrer den. Syns det er grunn til å skille litt mellom Carl I Hagen - og Frp for tiden. Tror han er ferdig nå.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) masse piss om utlendinger... Aa Gud, som jeg elsker deg. Du har helt rett: kast oss ut fra Norge. Da er du kvitt problemet. Huff, for en byrde jeg er for samfunnet. Endret 21. juli 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 jeg tror vi bare ikke liker det som er annerledes. verden har blitt for liten spør du meg. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 masse piss om utlendinger... Aa Gud, som jeg elsker deg. Du har helt rett: kast oss ut fra Norge. Da er du kvitt problemet. Huff, for en byrde jeg er for samfunnet. kom deg ut ja Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Synes vi burde kaste ut rasistene jeg. Det er heller de som er en byrde for samfunnet. Forbanna skrotinger uten evne til å tenke rasjonelt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 synes vi kan gasse alle mennesker jeg. så er vi kvitt det største problemet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Men, om alle er døde. Hvem skal da mate katta mi? Endret 21. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Men, om alle er døde. Hvem skal da mate katta mi? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Syns det er grunn til å skille litt mellom Carl I Hagen - og Frp for tiden. Tror han er ferdig nå.. FrP _er_ Carl I. Hagen. Blir spennende å se hva som skjer med dette liksom-partiet når han forsvinner. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 FrP hadde aldri vært der de er uten Carl I. Hagen. Som sagt, FrP _er_ Carl I. Hagen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det var før det. De hadde nok stått enda sterkere hvis han hadde gått av rundt 1990 og deromkring. Husk han har vært lederen siden 1974. Det er for lenge Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Carl I. er en særs dyktig poltiker (likte jeg å tro, i hvert fall), partiet har vilt på hans skuldere hele veien. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 vel.. du vet nå aldri hva som hadde skjedd hvis han hadde gått av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå