Gå til innhold

Carl I. Hagen angriper islam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen for noen hippier dere er!!!

 

Dere uttaler dere om ting dere ikke veit en DRITT om!!!

 

Dere bor i Ålesund og Kristiansand!! Jeg var nylig i kristiansand på quart-festivalen, og jeg så LITE til utlendinger, så selvfølgelig har dere den holdningen når det ikke angår dere!

 

Det er akkurat som 13 åringer som sier:

 

"Jeg drikker ikke!! :w00t: Skal ikke drikke før jeg blir 18 heller!!"

 

Akkurat like teit!

:lol: :lol: :lol:

 

Herregud så ekstremt tåpelig og ignorant du er! Du var på en festival, her til vanlig i kristiansand er hver tredje person utenlandsk.

 

Jackass : jeg er utlending selv! :hrm:

Lenke til kommentar

det der kan jeg si meg fullt enig i. Denne mannen er syk.

 

Genial kommentar:

- Dette er misjonen til alle muslimer. En dag vil vi se Norge under islamsk lov, under sharia-lovene, hvor muslimer, jøder og kristne lever

 

Latterlig.

 

Det er slike folk som er en fare for samfunnet. Men disse folkene kommer aldri til å slå igjennom til den vanlige muslim. Tror jeg da, hvis ikke er verden enda mer føkka enn jeg trodde.

 

Han burde slå opp i ordboka si og

Lenke til kommentar

Kristendom er LIKE ille som Islam og all annen religion. Religion er roten til alt ondt i verden.

 

VG 24.04.02 kl. 06:42

 

Du er flink med å finne ting som er relative i dag. Jeg er bosnisk / italiensk, men ser på meg selv som norsk.

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
slå i vei, hvor er du fra??

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4749071

 

LES!!

 

ER DET RART JEG ER SKEPTISK TIL MUSLIMER????

Tja, det er ikke rart du er skeptisk til muslimer med alt so mslåes opp i media for tiden, det som er rart er at du ikke er intelligent nok til å se igjennom det, og faktisk annerkjenne at de absolutt aller fleste muslimer er som de absolutt aller fleste kristne.

 

Og ja, jeg er HELT enig i at denne mannen har en skrue eller hundre løs. Heldigvis for oss normale mennesker får han aldri i livet gjennomslag for så mye som 0,0001 mandat på tinget. Lar du denne ene mannens uttalelser tale for alle muslimer og/eller flesteparten av muslimer? :ermm: Den vanlige muslim synes dette er akkurat like tåpelig som den vanelige kristen ikke forsvarer korstogene, knutbydrapet, eller lignende. Det bringer meg for øvrig inn på noe litt mer viktig: Ja, kristne kan så absolutt si noe i de gater. Husker du fyren fra [fyll inn sekt] som ville stoppe OL i Athen fordi de brukte "avgudsbilder"? Mange kristne sekter er ikke stort bedre, desverre. Heldigvis for oss, og desverre (?) for ekstremistene: Slike uttalelse og meninger faller som regel i sin egen urimelighet. De bæsjer på sin egen legg ved å legge fram seg selv som den muslimske utgaven av Hitler. Dumme, dumme mennesker.

 

Ingen kristne sier sånt!!

 

Les over.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Hvis du spør folk i Øst-Europa vil du nok møte mye motstand mot Islam - det fordi det Arabiske verdensriket og etterfulgt av det Osmanske riket, noen av de store imperium i historien, i en periode hadde kontroll over store deler av disse områdene. Og som du spør får du svar, "De kommer igjen", vil de nok svare.

 

I fundamentalistiske, muslimske miljøer finnes fremdeles den gamle imperialismen fra tiden med kalifat og mammelukksultanat - lik som den britiske imperialisme i deres storhetsperiode. Mange argumenterer for likhetspunkter mellom imperialisme og religion. Ekstremisten som linkes til i denne tråden sier intet overasskende - han sier det rett ut, og det er bedre enn å pakke det inn i sølvpapir. Det holder simpelthen ikke som argument for å stoppe innvandringen, Torsteinen.

 

Men skal vi fortsette "vi-og-dem"-diskusjonen skal det sies at man ikke må være for naive heller. Fundamentalister av alle trosretninger må tas på alvor. De mener det de sier, og de kan moblisere stor makt. Det Hagen sa i forrige uke har for eksempel allerede moblisert et kollektiv raseri i Norge. Og det vil bare fortsette. Dette har ikke noe direkte med religion å gjøre. Det har noe med mennesker. Slik er vi..

Lenke til kommentar

Jeg kan benytte anledningen til å skjelle ut mullahen fordi han i det hele tatt våger å foreslå innføring av en primitiv sharia-lov i Norge, men tar det heller med ro og lar de få si det de mener. Det er jo tross alt ytringsfrihet i Norge, så islamske, kristne, <sett inn religion> fundamentalister kan si hva de vil. Men heldigvis så har jeg også rett til å lukke ørene for slik svada.

Lenke til kommentar
Jeg kan benytte anledningen til å skjelle ut mullahen fordi han i det hele tatt våger å foreslå innføring av en primitiv sharia-lov i Norge, men tar det heller med ro og lar de få si det de mener. Det er jo tross alt ytringsfrihet i Norge, så islamske, kristne, <sett inn religion> fundamentalister kan si hva de vil. Men heldigvis så har jeg også rett til å lukke ørene for slik svada.

Det var absolutt en prisverdig kommentar. Det er godt at vi har ytringsfrihet her i landet. Det skal vi prise oss lykkelige for.

Lenke til kommentar
Kristendom er LIKE ille som Islam og all annen religion. Religion er roten til alt ondt i verden.

 

VG 24.04.02 kl. 06:42

 

Du er flink med å finne ting som er relative i dag. Jeg er bosnisk / italiensk, men ser på meg selv som norsk.

jeg er ikke redd for deg da herregud... snakker du flytende norsk?

 

Det er muslimer som skremmer meg, dog ikke alle

Lenke til kommentar

Flytende norsk ? Nei jeg jobber for hardware.no fordi jeg snakker gebrokkent. Spiller det rolle om mennesker snakker flytende norsk selv om de bor i Norge? Noen opplever det norske språket som meget vanseklig, derfor snakker de litt uddis-norsk.

 

Ikke redd for meg ?!?!?

 

Ah fungula testa de melda, grande porcheta !! :mad:

 

Bare tuller jeg, men for å si det ærlig : Du burde ikke frykte noen, ingen er ute etter å skade deg med mindre du har gjort noe så du fortjener det ;)

Lenke til kommentar
Flytende norsk ? Nei jeg jobber for hardware.no fordi jeg snakker gebrokkent. Spiller det rolle om mennesker snakker flytende norsk selv om de bor i Norge? Noen opplever det norske språket som meget vanseklig, derfor snakker de litt uddis-norsk.

 

Ikke redd for meg ?!?!?

 

Ah fungula testa de melda, grande porcheta !! :mad:

 

Bare tuller jeg, men for å si det ærlig : Du burde ikke frykte noen, ingen er ute etter å skade deg med mindre du har gjort noe så du fortjener det ;)

går ikke rudnt å frykter at utlendinger skal skade meg, men samfunnet... Noe jeg tviler på at du er en trussel mot, eller den generelle innvandrer, men som sagt er jeg bekymra for muslimer

Lenke til kommentar
Flytende norsk ? Nei jeg jobber for hardware.no fordi jeg snakker gebrokkent. Spiller det rolle om mennesker snakker flytende norsk selv om de bor i Norge? Noen opplever det norske språket som meget vanseklig, derfor snakker de litt uddis-norsk.

 

Ikke redd for meg ?!?!?

 

Ah fungula testa de melda, grande porcheta !! :mad:

 

Bare tuller jeg, men for å si det ærlig : Du burde ikke frykte noen, ingen er ute etter å skade deg med mindre du har gjort noe så du fortjener det ;)

Velvel. Tror du vil måtte betale for det en gang hvis du er SÅ godtroende. Har selv blitt ranet av "utlendinger", sannsynligvis var de også muslimer, og jeg hadde ikke gjort dem noe. Stod og ventet på bussen.

 

Men det betyr ikke at jeg er skeptisk til alle muslimer...

Lenke til kommentar
Flytende norsk ? Nei jeg jobber for hardware.no fordi jeg snakker gebrokkent. Spiller det rolle om mennesker snakker flytende norsk selv om de bor i Norge? Noen opplever det norske språket som meget vanseklig, derfor snakker de litt uddis-norsk.

 

Ikke redd for meg ?!?!?

 

Ah fungula testa de melda, grande porcheta !! :mad:

 

Bare tuller jeg, men for å si det ærlig : Du burde ikke frykte noen, ingen er ute etter å skade deg med mindre du har gjort noe så du fortjener det ;)

Velvel. Tror du vil måtte betale for det en gang hvis du er SÅ godtroende. Har selv blitt ranet av "utlendinger", sannsynligvis var de også muslimer, og jeg hadde ikke gjort dem noe. Stod og ventet på bussen.

 

Men det betyr ikke at jeg er skeptisk til alle muslimer...

Det er en annen sak. Jeg stoler ikke på noen forøvrig, men jeg frykter heller ingen. Det er ingen som gjør deg noe med mindre du har fortjent det, og HVIS noen gjør deg noe så feiler de noe eller er de idioter, uansett hudfarge og religion.

 

Jeg labba inn på Leopold her i byen og dulta borti en norsk fyr på rundt 20 årene og sa unnskyld. Han kom "hva faen du vil pakkis" alt mulig. Han var dritings og jeg var dobbelt så stor som han og hadde 10 venner med meg. Pga jeg er hyggelig lot jeg være noe bråk, ellers hadde det gått skikkelig galt for han og de to andre kompisene.

 

Sier jeg : Jeg hater norske, kristne folk ? Nei :) random folk, random people ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...