Gå til innhold

Carl I. Hagen angriper islam


Anbefalte innlegg

Skulle likt å sett deg sitte å stirre i veggen noen måneder i strekk med en konstant trussell om å bli kastet tilbake til helvete hengende over deg og bussturen til butikken som eneste lyspunkt iløpet av ei uke.

Da tror jeg at jeg hadde holdt kjeft og vært takknemlig for å få være der, Oppført meg pent, lært meg språket og vist RESPEKT.

Vel, du har aldri prøvd. Forresten så er det vansklig å lære seg språket når samtlige innvandrere blir stappet i samme mottaket, ikke får jobb og køene på språkkurs er lengre enn ett vondt år.

 

Du utviser her liten vilje til å løse problemet, det er vel en mye nklere "løsning" å feie problemet under teppet enn å prøve å løse problemet.

 

 

Hva tror du igrunn som feiler innvandrere? Er det ganske enkelt det at de er "sotnisser" som gjør at de, alt i følge de, ikke har respekt, snylter, stjeler, dreper og juger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Torstein, ikke faen om mine penger skal gå til å betale for helsa di, betale for veier i nord-norge, betale for skolegangen til dumme folk, betale for å ha folk insatt, betale for domstolene, betale for politi, betale for brannvesen, osv osv osv.

Lenke til kommentar
Torstein, ikke faen om mine penger skal gå til å betale for helsa di, betale for veier i nord-norge, betale for skolegangen til dumme folk, betale for å ha folk insatt, betale for domstolene, betale for politi, betale for brannvesen, osv osv osv.

Greit det... Jeg betaler med glede min del av det... Men jeg vil heller se min epenger gå til eldreomsorg, enn asylmottak. Hadde forholdene her vært perfekte hadde det vært en annen sak... Men når asylsøkerene har det bedre enn de eldre og fortsatt klager, da er noe galt. Nordmenn burde være førsteprioritet i Norge, deretter asylsøkere

Lenke til kommentar
Nope, men i norge burde de være førteprioritet, hva omsorg angår

Hvorfor ikke prioritere alle likt? Om man prioriterer noen høyere enn andre så vil det i praksis si at man klassifiserer de man prioriterer høyest som bedre mennesker enn de man prioriterer lavest.

Lenke til kommentar
Nope, men i norge burde de være førteprioritet, hva omsorg angår

Hvorfor ikke prioritere alle likt? Om man prioriterer noen høyere enn andre så vil det i praksis si at man klassifiserer de man prioriterer høyest som bedre mennesker enn de man prioriterer lavest.

tror du de vill eprioritert deg likt osm dem om du dro til iran? er du helt blind eller bare later du som? du høres jo helt hjernevaska ut!!

 

Det er klart at så lenge de eldre har det vondt skal ikke innvandrerne få pengene de eldre egentlig skulle hatt...

Lenke til kommentar
Nope, men i norge burde de være førteprioritet, hva omsorg angår

Hvorfor ikke prioritere alle likt? Om man prioriterer noen høyere enn andre så vil det i praksis si at man klassifiserer de man prioriterer høyest som bedre mennesker enn de man prioriterer lavest.

You stole my words...

Lenke til kommentar

Fy faen for noen hippier dere er!!!

 

Dere uttaler dere om ting dere ikke veit en DRITT om!!!

 

Dere bor i Ålesund og Kristiansand!! Jeg var nylig i kristiansand på quart-festivalen, og jeg så LITE til utlendinger, så selvfølgelig har dere den holdningen når det ikke angår dere!

 

Det er akkurat som 13 åringer som sier:

 

"Jeg drikker ikke!! :w00t: Skal ikke drikke før jeg blir 18 heller!!"

 

Akkurat like teit!

Lenke til kommentar
Nope, men i norge burde de være førteprioritet, hva omsorg angår

Hvorfor ikke prioritere alle likt? Om man prioriterer noen høyere enn andre så vil det i praksis si at man klassifiserer de man prioriterer høyest som bedre mennesker enn de man prioriterer lavest.

tror du de vill eprioritert deg likt osm dem om du dro til iran? er du helt blind eller bare later du som? du høres jo helt hjernevaska ut!!

 

Det er klart at så lenge de eldre har det vondt skal ikke innvandrerne få pengene de eldre egentlig skulle hatt...

Hvilken logikk fikk deg til å sammenligne Iran og Norge? grunnen til at iranere flykter til Norge er jo at Iran er for jævlig. Hvilken skrullete argumentasjon.

 

Og jeg sier jo ikke at eldre skal ha det vondt, lær deg å lese! Jeg sier at begge grupper godt kan ha det like godt, selv om din helt Carl Ivar Hagenisse har hjernevasket deg til å tro at ikke begge grupper kan prioriteres likt og at om man prioriterer innvandrere så vil de eldre krepere på dass.

Lenke til kommentar
Nope, men i norge burde de være førteprioritet, hva omsorg angår

Hvorfor ikke prioritere alle likt? Om man prioriterer noen høyere enn andre så vil det i praksis si at man klassifiserer de man prioriterer høyest som bedre mennesker enn de man prioriterer lavest.

tror du de vill eprioritert deg likt osm dem om du dro til iran? er du helt blind eller bare later du som? du høres jo helt hjernevaska ut!!

 

Det er klart at så lenge de eldre har det vondt skal ikke innvandrerne få pengene de eldre egentlig skulle hatt...

Men du sier jo selv at vi er mye bedre enn folka i Iran?

Uansett, i iran er det islam-fundamentalistisk diktatur. Norge er et demokrati.

De eldre har det ikke særlig vondt. Men for all del, det er bedre å bruke penger på å gi luksus til eldre enn å ta inn innvandrere fra land der de blir myrdet, voldtatt og annet koselig.... eller?

 

Folk som ikke vil ha innvandrere argumenterer ofte med at de ikke gjør nytte...eg vil da si at innvandrere gjør betydelig mye mer nytte enn gamle hjelpeløse folk. (kynisk satt på spissen)

Lenke til kommentar
Fy faen for noen hippier dere er!!!

 

Dere uttaler dere om ting dere ikke veit en DRITT om!!!

 

Dere bor i Ålesund og Kristiansand!! Jeg var nylig i kristiansand på quart-festivalen, og jeg så LITE til utlendinger, så selvfølgelig har dere den holdningen når det ikke angår dere!

 

Det er akkurat som 13 åringer som sier:

 

"Jeg drikker ikke!! :w00t: Skal ikke drikke før jeg blir 18 heller!!"

 

Akkurat like teit!

Se på utboldet tekst; say no more.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Nope, men i norge burde de være førteprioritet, hva omsorg angår

Hvorfor ikke prioritere alle likt? Om man prioriterer noen høyere enn andre så vil det i praksis si at man klassifiserer de man prioriterer høyest som bedre mennesker enn de man prioriterer lavest.

tror du de vill eprioritert deg likt osm dem om du dro til iran? er du helt blind eller bare later du som? du høres jo helt hjernevaska ut!!

 

Det er klart at så lenge de eldre har det vondt skal ikke innvandrerne få pengene de eldre egentlig skulle hatt...

Men du sier jo selv at vi er mye bedre enn folka i Iran?

Uansett, i iran er det islam-fundamentalistisk diktatur. Norge er et demokrati.

De eldre har det ikke særlig vondt. Men for all del, det er bedre å bruke penger på å gi luksus til eldre enn å ta inn innvandrere fra land der de blir myrdet, voldtatt og annet koselig.... eller?

 

Folk som ikke vil ha innvandrere argumenterer ofte med at de ikke gjør nytte...eg vil da si at innvandrere gjør betydelig mye mer nytte enn gamle hjelpeløse folk. (kynisk satt på spissen)

At innvandrerne gjør mere nytte for seg enn de eldre, kynisk sett er en rimelig tåpelig uttalelse. Hvem faen er det som har sørget for at du er live og har det livet som du har i dag, jo det er faktisk de generasjonene som ligger bak oss.

Lenke til kommentar
Jeg var nylig i kristiansand på quart-festivalen, og jeg så LITE til utlendinger, så selvfølgelig har dere den holdningen når det ikke angår dere!

Merkelig at sentralstyret fra FRP i Kristiansand allikevel er et av de mest konservative i Norge. De foreslo for få dager siden å forby Islam.

Lenke til kommentar
Fy faen for noen hippier dere er!!!

rooflebig.gif

 

Dere uttaler dere om ting dere ikke veit en DRITT om!!!

 

rooflebig.gif

 

Dere bor i Ålesund og Kristiansand!! Jeg var nylig i kristiansand på quart-festivalen, og jeg så LITE til utlendinger, så selvfølgelig har dere den holdningen når det ikke angår dere!

 

Jeg bor i Oslo, og jeg sier da stort sett akkurat det samme som folket her gjør, gjerne enda mer. Det er for øvrig mye utlendinger i bygdenorge, og i de andre storbyene våre.

 

Og nei, jeg gidder ikke kaste bort tida mi på å motargumentere deg igjen, det har jeg gjort nok av. Du er a) en rasist b) en unge med fantastisk lite innsikt i annet enn ditt eget miljø c) nokså dum.

 

Det er akkurat som 13 åringer som sier:

 

"Jeg drikker ikke!! :w00t: Skal ikke drikke før jeg blir 18 heller!!"

 

Akkurat like teit!

 

rooflebig.gif

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...