Gå til innhold

Carl I. Hagen angriper islam


Anbefalte innlegg

Nei, tvert imot. Det at vi diskuterer alle disse sakene viser nettopp at vi har et demokrati. Hagen holdt en tale, med noen forslag, som andre stortingsmenn så på med avsky. Diskusjonen, er viktig i et demokrati. I det øyeblikk vi begynner å utelukke elementer vi ikke liker, er demokratiet, folkets styre, ikke lenger reellt. Alle stemmer, enn hvor ekstremistiske de er, må komme frem i lyset - ytringsfriheten, og den sunne fornuft vil seire.

For å være helt ærlig, så synes jeg du har 100 % rett der.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han var ikke kristen, han var en manipulativ gal mann, som gav inntrykk av å være sterkt kristen og brukte det for å få seg ligg. Det er som om jeg skulle kalt meg mullah (gud forby), og ligget med unge pakistanske piker i allahs navn (gud forby). Og jeg er ikke mye muslim.

 

Pastoren var heller ikke en vanlig kristen, han var jo sånn sekt leder, mao ekstreminist, akkurat som de iranske lederene.

 

Og hvordan mener dere de skal begå folkemord? Hvorfor kan ikke iranerene bare kverke dem? (høres kanskje ssimpelt og "blondt" ut, men effekten av 30000000 rasende muslimer på vei inn i ett iransk hovedkvarter, blir nok ett blodbad av andre dimensjoner enn folkemord, snarere ledermord... Så kan de stemme for sin egen leder.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan vi ikke bare sette en hengelås på irans dør og la de ordne problemene på egenhånd? Kan da ikke være så vanskelig?

 

Viva la revulucion

Du mener vi burde lukke øynene for et folkemord?

Nå er det vel heller ingen fare for folkemord i Iran, eller har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
nei, men at vi ikke skal la de komme springende hit og ta folkemordet her http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...bs?artid=235336

 

La de ordne opp selv

Et folkemord er ikke en familietragedie som dette. Et folkemord kan være som det i Rwanda i 1994, som drepte vel 800.000.

Å flytte folkemordet opp til et asylmottak i Hedmark ser ikke jeg på som noen god løsning. Selv de afrikanerne som har kommet til Norge og havnet på asylmottak klarer ikke å undertrykke sine aggresive og voldelige tendenser. Hører stadig vekk om sotmann A som har stukket ned Laban B på asylmottak.

Lenke til kommentar
Å flytte folkemordet opp til et asylmottak i Hedmark ser ikke jeg på som noen god løsning. Selv de afrikanerne som har kommet til Norge og havnet på asylmottak klarer ikke å undertrykke sine aggresive og voldelige tendenser. Hører stadig vekk om sotmann A som har stukket ned Laban B på asylmottak.

 

Kanskje dei skulle få eit sikelig tilbud i Norge i steden for å måtte sitte på eit asylmotak å råtne. Å så ofte trur eg ikkje du høyrer om det

Lenke til kommentar
Å flytte folkemordet opp til et asylmottak i Hedmark ser ikke jeg på som noen god løsning. Selv de afrikanerne som har kommet til Norge og havnet på asylmottak klarer ikke å undertrykke sine aggresive og voldelige tendenser. Hører stadig vekk om sotmann A som har stukket ned Laban B på asylmottak.

 

Kanskje dei skulle få eit sikelig tilbud i Norge i steden for å måtte sitte på eit asylmotak å råtne. Å så ofte trur eg ikkje du høyrer om det

Ikke faen om mine skattepenger skal gå til å innkvartere de sotnissene der inn i byene!!! Trives de ikke på mottakene kan de pelle seg hjem istedefor å stikke hverandre ned der!

 

Får da være grenser

 

Leste for en tid til bake om noen som var veldig misfornøyde med å måtte bo på et motakk på landet, de ville bo i by! De eier ikke respekt!!! De tror at vi er nirvana og at vi skal betale alt for at de en vakker dag skal ende opp emd å sitte i kassa på amøbler å surmule!!! Hiv dem ut, ved minste tegn til utakknemlighet!

Lenke til kommentar
Ikke faen om mine skattepenger skal gå til å innkvartere de sotnissene der inn i byene!!! Trives de ikke på mottakene kan de pelle seg hjem istedefor å stikke hverandre ned der!

 

hmm. kva var det vi kalte sånn som deg. lat meg sjå. å ja rasist var det. der har vi ordet.

Neppe!!!

 

Har INGENTING med rase å gjøre, samme faen om de er sotnisser, pakistanere, samer eller nordlendinger!

 

Hvorfor skal dere generalisere meg som en rasist fordi jeg ikke vil bruke MINE skattepenger på å innkvartere innvandrere som bare skal være her å snylte å stjele her, men ikke kunne sendes tilbake fordi da blir de drept, men FERIE til hjemmelandet, DET skal de på.

 

Nei vettu hva, dette har ingen ting med rase å gjøre, det er riktignok litt generalisering ute å går, men den har ingen verdens ting med etnisentrisitet å gjøre.

Lenke til kommentar
Skulle likt å sett deg sitte å stirre i veggen noen måneder i strekk med en konstant trussell om å bli kastet tilbake til helvete hengende over deg og bussturen til butikken som eneste lyspunkt iløpet av ei uke.

Da tror jeg at jeg hadde holdt kjeft og vært takknemlig for å få være der, Oppført meg pent, lært meg språket og vist RESPEKT.

Lenke til kommentar
[Hvorfor skal dere generalisere meg som en rasist fordi jeg ikke vil bruke MINE skattepenger på å innkvartere innvandrere som bare skal være her å snylte å stjele her, men ikke kunne sendes tilbake fordi da blir de drept, men FERIE til hjemmelandet, DET skal de på.

haha.. så morsomt at du putter "generalisere" inn der, så hele posten blir èn stor motsigelse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...