marcus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei!! Kan trenge noen forslag til hvilke kamera jeg bør velge?? Har et Canon ixus v2 kamera nå, men kunne tenkt meg å innvestert i et nytt kamera så jeg kan ha muligheten til å fremkalle bildene i større dimensjon... Er veldig fornøyd med canon kamera egentlig (batteri,lading,legge inn bildene på pc'en osv), men er veldig treigt noen ganger når jeg bruker autofokus. Har sett litt på disse: Canon ixus 500 evt 430 Nikon 5200 evt 4200 Sony W1 (men finner ingen som har det på lager + at memory stick er dyrt) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ixus 430/500 : Meget god bildekvalitet. Kjent for å ha best bildekvalitet i denne klassen. Noe treg autofokus, men betydelig raskere bedre enn ditt V2. Batterikapasitet heller ikke av den beste, men også betydelig bedre enn på ditt V2. Coolpix 4200/5200 : God bildekvalitet, men noe mer støy enn Ixus. Dog ikke sjenerende for den vanlige bruker. Raskere autofokus enn Ixus. Batterilevetid er jeg ikke sikker på, men den er ikke dårlig. Sony W1 : Får skryt av enkelte her inne, men kjenner ikke spesielt godt til kameraet, og har ikke sett så mange tester. Og som du sier, Memorystick er dyrtt. Det er dyrt og lite utbredt. Og på grunn av at Sony hele tiden lager nye typer Memorystick, har vi ihvertfall der jeg jobber sluttet å ta inn annet enn vanlig memorystick da det er en fare for at vi kommer til å brenne inne med mange av de på lager etterhvert. Selger så lite av de uansett. Så det er stor sjanse for at de nye typene kan være vanskelige å få tak i etterhvert om ikke Sony behersker seg med å utvikle nye og "bedre" typer hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå