Grim.Reaper Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei,, under ett lan i går skulle noen være morssom å bytte passord på pc'n min. Nå "husker" han ikke hva han skrev,, og jeg sitter med 1 ubrukelig pc. Vil helst ikke formatere fordi jeg har en del musikk, og filmer som jeg ikke vil miste.. finnes det noen programmer eller noe som kan "gjette" det passordet som er der nå? Hadde vært fint å få min egen pc, opp i drift igjen Thx Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 SAmme problem her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=269037&hl= Lenke til kommentar
Murty Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 de holder på med noe sånt no. altså å finne ut windowspassord på the broken.. sjekk ut videoene dems her: Thebroken.org Kanskje de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Safe løsning, installer windows på en tom disk. Deretter så kobler du til den andre hd (der du har alt du vil ta vare på). Nå gjennomfører du en "take ownership" på NTFS'en. Og da kan du deretter sørge for at du får de nødvendige rettighetene på filene. Dersom du ikke har en harddisk til overs, som er vel tvilsomt, så kan du forsøke å installere windows på toppen av den eksisterende. Regner med at de har sørget for at administrator kontoen også har fått nytt passord. Lenke til kommentar
zippy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 sjekk www.majorgeeks.com der finner det du trenger Lenke til kommentar
zippy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 for at du ikke skal lete deg i hjel på den siden så sjekk uder Covert Ops. Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Grim.Reaper skrev: Hei,, under ett lan i går skulle noen være morssom å bytte passord på pc'n min.Nå "husker" han ikke hva han skrev,, og jeg sitter med 1 ubrukelig pc. Vil helst ikke formatere fordi jeg har en del musikk, og filmer som jeg ikke vil miste.. finnes det noen programmer eller noe som kan "gjette" det passordet som er der nå? Hadde vært fint å få min egen pc, opp i drift igjen Thx Håper du får løst problemet ditt! (petri.co.il har også en side med løsninger hvis man har glemt admin. passordet). Hadde omtrent samme problemet når en kompis, i berusa tilstand, satt å tukla med BIOS'en min og fant ut at det var en god ide å sette passord i oppstarten. Han glemte selvsagt passordet og jeg måtte bruke kvelden til å finne ut hvilken jumper som sletta passordet (og alle andre instillinger, for den saks skyld). Mange jumpere, og dårlig merket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå