Luchy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Hva er den beste komiker filmen? Endret 13. juli 2004 av K9 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Dysfunktional Family med eddie griffin. Lenke til kommentar
JVD Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 1.The original kings of comedy! 2.Bigger and blacker - Chris Rock! 3.Delerious og Raw - Eddie Murphy Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Complaints and Greviances av George Carlin Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Pablo Fransisco Uten tvil det jeg har ledd mest av. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 "Rowan Atkinson - Live". Ingen over, ingen ved siden av! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 -Feilpostet Denne tråden har ikke noe morsomt å bidra med. Det du spør etter er en slags morsom komiker opptreden på TV. Vi har et forum tilegnet dette, nemmlig Film/TV . Flytter den dit. Pass på neste gang at du poster riktig Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 "Rowan Atkinson - Live". Ingen over, ingen ved siden av! Word ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Særlig når djevelen sier: "The french! Are you here?"..er jo ikke bare atkinson som er stjerna i det showet, han andre fyren som er 'narrator' er minst like bra. Sånn perfekt aristokratisk britisk stemme. Og han holder heldigvis Mr. Bean utenfor showet. Begge Denis Leary-filmene er hysteriske. Lock'n'Load og No Cure for Cancer. Endret 15. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Særlig når djevelen sier: "The french! Are you here?"..er jo ikke bare atkinson som er stjerna i det showet, han andre fyren som er 'narrator' er minst like bra. Sånn perfekt aristokratisk britisk stemme. Og han holder heldigvis Mr. Bean utenfor showet. Begge Denis Leary-filmene er hysteriske. Lock'n'Load og No Cure for Cancer. Word #2! Men min liste blir som følger: 1. Robin Williams Live on Broadway 2. Eddie Murphy - Raw og Delirious (klarer ikke bestemme meg hvilken som er best) 3. Chris Rock - Bigger and Blacker 4. David Spade - Take the Hit (nedsig: finnes mest sannsynlig bare som .mp3) 5. Comedy Central Presents: The Sklar Brothers 6. Denis Leary - No Cure for Cancer 7. Jim Breuer - Hardcore (tror den heter det) Liste over de jeg kom på i farten som jeg har sett... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Bill Hicks - Sane man. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Lenny Bruce: Swear to Tell the Truth (1998) - 8.5/10. Lenny (1974) - 7.5/10. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Ricky Gervais - Animals Bill Bailey - Bewilderness Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 tjaa er ikke helt sikker. Kan grevinnen og hovmesteren kvalifisere seg til komiker film ? Er vell mest et teater eller no? uansett så er den like bra hvert år Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Bigger and blacker - Chris Rock! Det er meget bra. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Denis Leary - No cure for cancer (ja, jeg vet han har tatt mye fra bill hicks) Pablo Fransisco - Comedy Central (egentlig ikke en full film, da) Jerry Seinfeld - I'm telling you for the last time (aaah, tørr humor, det er best) Lenke til kommentar
EDB Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Undercover Brother med Eddie Griffin Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Spørsmålet er villedende. Hva mener trådstarter egentlig med "komiker film" ? Er det komedier du snakker om, så si det. Når du sier "komiker film", tolker jeg det som en film om komikere. Jeg velger således å bidra med: "Man on the moon", spilt av Jim Carrey i en stjernerolle. Veldig sjarmerende film om en veldig spesiell komiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå