vwturbo Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Skulle sette i ett nytt skjermkort i går, har fx 5200 fra før å skulle nå sette i 9800xt men det blir ikke bra. Når jeg slår på pc er skjermen rar på bios den farger å tall vises ikke. Etter at jeg har kommet meg inn på windows så er halve skjermen ok å halve dårlig med striper å er mer eller mindre uleselig. Har slettet gamle drivere for 5200 før jeg satte inn 9800xt kortet for så å legge inn nye drivere for 9800xt men det er ikke enkelt med halve skjemen uleselig. har fått inn driverne men det forandrer ingenting hovedkort/utstyr: asus A7N8X Deluxe, windows xp, directX 9.0B vis det kan hjelpe dere til å hjelpe meg. maskinen ble kjøpt juli i fjord å bios er ikke oppdattert Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 formater, så funker alt som det skal Lenke til kommentar
vwturbo Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Finnes det ikke enklere måter enn det Er ikke noen super ekspert Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 hmm, overgang fra geforce til ati og motsatt bruker å være trasig, prøv med Driver Cleaner. hvis det ikke funker, så er jeg redd du må formatere, ellers får du ikke til å utnytte kortet ditt fult. anbefaler å formatere, det er den letteste måten Lenke til kommentar
vwturbo Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 har driver cleaner 3.2 skal jeg da velge nvidia å trykke clean eller hvordan funker det. må jeg fjene det etter at jeg har cleanet det. Blir ikke liggende en annen plass å forstyrre videre vell Ved formatering: hvordan ta vare program å slikt som ligger på samme hardisk som windows. har en 120 gb som er delt i to der ( C ) er der windows å programer ligger. Den andre deler er ( F ) hvor spill, bilder, filmer, osv ligger Lenke til kommentar
vwturbo Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) kanskje ikke skjermkorte er heilt bra?????????? eller??????? Alt skulle vært mye enklere Endret 13. juli 2004 av vwturbo Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Skjermkortet er nok bra det ........men en formatering er nok nesten uunngåelig, hvis du da ikke har peiling på å editere registeret.........da kan man gjøre det istedet. Lenke til kommentar
mrdanger Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hmmmmm Tror det er noen som ikke har lest alt her. siden kortet er likedan i bios, så har det ikke no med driverene å gjøre. jeg har ett 9700 kort, som jeg har samme problem med, og jeg har ikke funnet feilen. Men tror ikke det hjelper med verken dirvercleaner , rydde i registret, eller å formatere, hvis det er likedan i bios. Tror jeg ville levert igjen kortet , og krevd nytt. Lenke til kommentar
vwturbo Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Ja det er det at det ikke virker i bios engang, snedi det dær, kan jo prøve det i en annen maskin da eller bare sende det tilbake til komplett å se va de sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå