Gå til innhold

problemer med 9800 XT

vwturbo

Anbefalte innlegg

:hmm:

Skulle sette i ett nytt skjermkort i går, har fx 5200 fra før å skulle nå sette i 9800xt men det blir ikke bra. Når jeg slår på pc er skjermen rar på bios den farger å tall vises ikke. Etter at jeg har kommet meg inn på windows så er halve skjermen ok å halve dårlig med striper å er mer eller mindre uleselig.

Har slettet gamle drivere for 5200 før jeg satte inn 9800xt kortet for så å legge inn nye drivere for 9800xt men det er ikke enkelt med halve skjemen uleselig.

har fått inn driverne men det forandrer ingenting

hovedkort/utstyr: asus A7N8X Deluxe, windows xp, directX 9.0B vis det kan hjelpe dere til å hjelpe meg.

maskinen ble kjøpt juli i fjord å bios er ikke oppdattert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har driver cleaner 3.2 skal jeg da velge nvidia å trykke clean eller hvordan funker det. må jeg fjene det etter at jeg har cleanet det. Blir ikke liggende en annen plass å forstyrre videre vell

Ved formatering: hvordan ta vare program å slikt som ligger på samme hardisk som windows. har en 120 gb som er delt i to der ( C ) er der windows å programer ligger. Den andre deler er ( F ) hvor spill, bilder, filmer, osv ligger

Lenke til kommentar

Hmmmmm

Tror det er noen som ikke har lest alt her.

siden kortet er likedan i bios, så har det ikke no med driverene å gjøre.

jeg har ett 9700 kort, som jeg har samme problem med, og jeg har ikke funnet feilen.

Men tror ikke det hjelper med verken dirvercleaner , rydde i registret, eller å formatere, hvis det er likedan i bios.

Tror jeg ville levert igjen kortet , og krevd nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...