Gå til innhold

X800XT eller 6800 Ultra?

GRendal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for å si det sånn! NV6800G/U er ikke akkurat noen liten strøm eter!

ikke skyld på meg vis deres system brytersammen pga strøm,

I dag trenger emn minst en 480watt strømforsyning vist man skal ha et bra system!! kan godt hende det går stabilt med 350watt, men så begynner du å klokke litt og strømmen øker fort!

Bang! der gikk strømforsyninga, og kansje noen komponenter fikk overspenning!

For å være på den sikkre side så kjøp stor nok strømforsyning!

Huks på at det er tingen som får maskina til å gå!

Lenke til kommentar

Då blei d ditte korte her på meg da: Netshop

5000!!! Halve sommerlønnen forsvinner.... Men, men... Jeg blir so klart fornøgd:)

Jeg valgte med hjertet, å det sa ATI, å Asus hadde en god bundle, bla Deus Ex2 og Condition Zero! Eneste minuset er at det er over en måned til det kommer...

Lenke til kommentar
Då blei d ditte korte her på meg da: Netshop

5000!!! Halve sommerlønnen forsvinner.... Men, men... Jeg blir so klart fornøgd:)

Jeg valgte med hjertet, å det sa ATI, å Asus hadde en god bundle, bla Deus Ex2 og Condition Zero! Eneste minuset er at det er over en måned til det kommer...

Da kunne du like gjerne ventet en måned med å kjøpe det, så hadde kanskje også prisen sunket litt.. men for all del, sikkert et godt kjøp.. fikk ikke opp linken din, så jeg aner ikke hva kort du har bestilt...

Lenke til kommentar
Hmmm... Det var Asus sitt X800-XT kort... Tenkte at vist jeg bestiller nå, så er jeg sikker på å få ett når det kommer.... Vist det skulle vise seg at d synker, kan jeg nå alltids avbestille å bestille på nytt...

Grattis!

Fett kort det der :)

Tviler på at det synker så innmari mye i pris til du får det.

Har selv et x800pro kort, og er veldig fornøyd med det.

Kortene er dyre, men man angrer ikke på at man kjøpte et når man sitter og spiller med det ;)

Lenke til kommentar
Hmmm... Det var Asus sitt X800-XT kort... Tenkte at vist jeg bestiller nå, så er jeg sikker på å få ett når det kommer.... Vist det skulle vise seg at d synker, kan jeg nå alltids avbestille å bestille på nytt...

kjøp heller sapphire...

Lenke til kommentar

kjøp heller sapphire...

Hvorfor det?

Asus sitt kort har en sinnsyk kjøleløsning ser det ut til..

Lenke til kommentar

Jeg går også og tenker på å kjøpe meg X800TX, men er litt i tvil om hvor lurt det er å være så tidlig ute når det gjelder kjøp av nye generasjoner kort. Med R9700 PRO så var det først ved rev. 3 ting funka skikkelig. Jeg hadde et rev. 1 kort det var så mye kødd med. Jeg fikk faktisk tilsendt et rev. 3 kort av komplett.no senere. I manualen på Asus P4C800E-DLX hovedkortet mitt står det faktisk at man ikke må sette inn et R9700 PRO kort, med mindre det er rev. 3 eller senere. Brant meg med andre ord på å stå på vente liste for å få det aller siste den gangen. Er litt bekymret for å gå i samme fella en gang til.

Endret av oblivian
Lenke til kommentar
har tenkt å vente 1-2månder jeg og se hvordan det forandrer seg, men da blir det også AMD64 FX-53 og X800XT eller 6800Ultra!

blir nok et konge system!

Har samme plan :)

Må vannkjøle CPU og GPU oxo. Passivt kjølt hk siden det blir mindre rot av det. Namnam!

Lenke til kommentar
har tenkt å vente 1-2månder jeg og se hvordan det forandrer seg, men da blir det også AMD64 FX-53 og X800XT eller 6800Ultra!

Må vannkjøle CPU og GPU oxo. Passivt kjølt hk siden det blir mindre rot av det. Namnam!

hehe, bra instilling!

blir nok vannkjøling på meg og!

Lenke til kommentar

Foreløpig har ATi's x800 XT vunnet de fleste testene på nettet, men ettersom Nvidia har best drivere, kan nok GeForce 6800 ta igjen i ytelse...

Vanskelig valg.. Tror jeg venter et par tre måneder.. har hørt noen om at det kommer et beist av en grafikkbrikke til høsten, som bygger på 64-bit..

**LyKKe**

Gleder meg :D

Lenke til kommentar

hehe, bra instilling!

blir nok vannkjøling på meg og!

sitter for øyeblikket på en vannkjølt Pentium 4 Extreme edition, og vannkjølt 9800XT...ekke gærent det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...