dan1el Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Siden siden ikke fungerte som planlagt forrige gang, prøver jeg igjen. Denne gangen med en side som fungerer + et par forbedringer Obs, siden fungerer ikke i Internet Explorer. Jeg har også lastet opp noen bilder jeg har tatt. Yay. www.dan1el.net Endret 13. juli 2004 av dan1el Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 "Denne gangen med en side som fungerer" "Obs, siden fungerer ikke i Internet Explorer" Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Prøv enda en gang, og denne gangen med et skikkelig topic Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 "Denne gangen med en side som fungerer" "Obs, siden fungerer ikke i Internet Explorer" Det blir så mye ekstra når jeg skal få siden til å fungere i IE. Dessuten er det en vanvittig dårlig nettleser, som inneholder mange alvorlige sikkerhetshull, og den ligger langt bak når det gjelder standarer. Jeg tar ikke hensyn lenger. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Synes siden var kul. Kan jo selvsagt diskuteres hvor kjekt det er å ha menyen i bildet, når hele siden i grunn er et fotalbum. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Hva er det egentlig som ikke funker i IE? Jeg så siden din i Opera i sted, og nå prøvde jeg den i IE. Men jeg ser ikke noe særlig forskjell. Overser jeg noe? Endret 13. juli 2004 av alex100 Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Menyen, og den gjennomsiktige bakgrunnen på de små tekstboksene. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Bakgrunnsbildet kunne godt fått litt bedre komprimering. (ca 160kb) Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Men da får bildet dårligere kvalitet, og det vil jeg ikke Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg likte siden, synes det er en praktisk og fin måte å vise bilder på... (Hadde vært litt kult om du hadde random bilde på main,news og about om du skjønner hva jeg mener) Om den hvite rammen skal fungere som en ramme rundt bildene (som jeg regner med at det skal) så burde ikke siden stoppe på rammen, det burde gå ann å scrolle litt videre bare ca 50 pixler eller noe. Om du ikke skjønner hva jeg mener så mener jeg at over den hvite rammen er det et område med ca 50px i svart, du burde ha et slikt område under rammen også (på bånn av siden) Btw. Mølen bildet var fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå