adsfiklam Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Har ikke skjønt det helt enda. Noen som kan si det step by step? Har kabel og har innstallert programet som fulgte med. Takk Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 I manualen står det sikkert forklart, punkt til punkt! Lenke til kommentar
rønning Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Når du plugger USB-kabelen i pc-en kommer det opp en Systemmappe på Min Datamaskin som heter Siemens SX1(hvis du har den rette driveren)...Dobbelklikk på den og du kommer inn på telefonen...Øverst er det et ikon hvor det står multimediacard(hvis du har minnekort selvf.) Dobbelklikk på dette ikonet og du er inne på minnekortet..Lag en mappe som heter f.eks. mp3 og legg sangene dine der..Når du går inn på mp3-spilleren på telefonen leter den automatisk opp alle sangene du har på minnekortet... Håper det var til hjelp Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Når du plugger USB-kabelen i pc-en kommer det opp en Systemmappe på Min Datamaskin som heter Siemens SX1(hvis du har den rette driveren)...Dobbelklikk på den og du kommer inn på telefonen...Øverst er det et ikon hvor det står multimediacard(hvis du har minnekort selvf.)Dobbelklikk på dette ikonet og du er inne på minnekortet..Lag en mappe som heter f.eks. mp3 og legg sangene dine der..Når du går inn på mp3-spilleren på telefonen leter den automatisk opp alle sangene du har på minnekortet... Håper det var til hjelp Takk! Fikk det til nå ja Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal få lagt MP3'er inn på minnekortet ved hjelp av kortleseren min og deretter få telefonen til å lese kortet? Hadde regnet med at det var glatt skuring, men hver gang jeg har flyttet en MP3 over på denne måten så ender det med at alt som ligger på kortet er søppel Lenke til kommentar
The Ferryman Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal få lagt MP3'er inn på minnekortet ved hjelp av kortleseren min og deretter få telefonen til å lese kortet? Hadde regnet med at det var glatt skuring, men hver gang jeg har flyttet en MP3 over på denne måten så ender det med at alt som ligger på kortet er søppel Hei. Jeg har opplevd at noen mobiltelfoner med mmc ikke takler at du formaterer mmc'et via pcn (n-gage). Det er da best å la telefonen formatere kortet først (Fat16 format). Når jeg formaterte mmc'et mitt til NTFS herpa n-gage'n kortet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 SX1 er Symbian. Dette er ikke Symbiankategorien. Posten flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå