Mr.FOXHOUND Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Liker Duke Nukem fred av kake? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Liker Duke Nukem fred av kake? Det duke nukem egentlig sier er :Pease of Cake som betyr Et kake stykke, som på godt norsk betyr:Kjempe lett Rar formulering, men whatevah! Uansett! Har spillt MGS1 til PS1, og jeg må si at Metal Gear Solid: The Twin Snakes er den beste versonen. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Liker Duke Nukem fred av kake? Det duke nukem egentlig sier er :Pease of Cake som betyr Et kake stykke, som på godt norsk betyr:Kjempe lett Rar formulering, men whatevah! Uansett! Har spillt MGS1 til PS1, og jeg må si at Metal Gear Solid: The Twin Snakes er den beste versonen. Deg igjen.... Skal du først rette på en skrivefeil, kan du vel gjøre det ordtlig: "piece of cake" Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Oh shit, jeg leste ikke hva jeg skrev!!!! Selvfølgelig vet jeg hvordan piece skrives. Men fred av kake var litt kult også... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 selvfølgelig er ikke grafikken like imponernede når det kom, men gameplayet er fortsatt veldig bra... Gameplayet suger etter man har prøvd MGS2 eller TTS. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Ja det er kult å gå inn i førstepersons perspektiv. Men det suger ikke... Endret 17. juli 2004 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Doga Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Som jeg har sagt i en annen post: gameplayet i TTS er det du finner i MGS2. Supert. Men...!!! På MGS2 var gameplayet en del av selve konseptet så omgivelsene ble rendert ut i fra hva Snake og Raiden skulle finne på med broer og alt mulig annet. Det er ikke miljøet i TTS. Derfor vil jeg si at gameplayet ikke er 1000 ganger bedre enn originalen, men snarere 20.. ca. Grafikken er ren og pen i TTS, og etter min mening er det rett og slett ikke like fett som de grove og til dels møkkete gangene og lagerrommene du finner i originalen. Noen av cut scenene ble bare Hollywood og teit, mens andre passet inn og ble da kule. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Liker Duke Nukem fred av kake? Det duke nukem egentlig sier er :Pease of Cake som betyr Et kake stykke, som på godt norsk betyr:Kjempe lett Rar formulering, men whatevah! Uansett! Har spillt MGS1 til PS1, og jeg må si at Metal Gear Solid: The Twin Snakes er den beste versonen. Deg igjen.... Skal du først rette på en skrivefeil, kan du vel gjøre det ordtlig: "piece of cake" Skal du først rette på en skrivefeil av en skrivefeil, kan du vel gjøre det ordentlig: "ordtlig". Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Etter å ha lånt en X-box og en Ps2 og fått sjekket ordentlig ut hvor fet grafikk de har fått, så må jeg si at grafikken i MGS:TTS er sinnsykt undervurdert. Skyggeleggingen på karakterene er det bare et par spill som kan gjøre bedre(Chronicles of Riddick, Thief 3), men karakter designet er supert uansett og knuser det meste av konkurransen, og dessuten ser de mindre plastikk ut, siden effektene er tonet mer ned. Omgivelsene er også sinnsykt flotte. Det finnes mer detaljerte omgivelser i noen spill, men få er like helhetlige. Det eneste som plager er er at karakterene kan gå igjennom hverandre. Og cut-scenene, enn om man synes de passer i MGS eller ikke, er av en alt annen kvalitet en ALT annet på markedet. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Grafikken er jo akkurat den samme som MGS2. Og "lipsync"'en er ikke like bra i Twin Snakes heller.. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 nytter ikke med gode hollywood skuespillere (stemmer) og pen grafikk, om ikke munnen går i et med lyden.... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Grafikken er jo akkurat den samme som MGS2. Og "lipsync"'en er ikke like bra i Twin Snakes heller.. Grafikken er på ingen måte den samme som MGS 2. Den er et godt hakk over på det meste, og lik på et par ting. Men.... MGS 2 er ennå et sinnsykt pent spill. Hvilket som har best grafisk design kan man diskutere, men TTS bruker teknikker som MGS2 ikke kan drømme om. Lipsynchingen er ikke så bra, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå