Dizk Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Edward Norton da hadde vi kanskje fått en bra bond film for en gangs skylf Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 har sagt det tidligere, Beckham bør spille Bond Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nå er det visst avgjort. Det ble Dougray Scott. ....han badass'en fra MI2. Sikkert et bra valg det..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det blir spennende å se hvordan han tolker rollen Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Synes en engelsk tøffing hadde gjort seg som Bond nå. Hva med Vinnie Jones, hvis han hadde lagt seg til en queen`s english Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Få george Lazenby tilbake sier nå jeg!! eh.. eller ikke.. Collin er jo ALT for ung!! at de engang kan TENKE tanken, det blir jo patetisk!! synd Roger Moore er så gammel, syntes han var helt konge... Scooter kunne spilt, eller Ice Cube? Men særriøst, jeg synes han som jeg ikke husker hva heter, men som spiller faren til Leonardo Di Caprio i "Catch me if you can" hadde passet perfekt! Christopher Walken heter han jo! *RESTECPA til ham!!* Wow, her lar jeg tankene flyte fritt.. skuespilleren må i alle fall være over 40!!! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hva med gergeo clooney? Han er kanskje litt for "god", da- Nei, huff. Det hadde ikke passet i det hele tatt. Hva med Ben Affleck? Eller hva med Leonardo Di Caprio? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hva med gergeo clooney? Han er kanskje litt for "god", da- Nei, huff. Det hadde ikke passet i det hele tatt. Hva med Ben Affleck? Eller hva med Leonardo Di Caprio? :!: Håper vi får en Bond film mer som de gamle, i de nye er det bare slossing og kriging, dessuten, Bond ville ALDRI blitt tatt til fange og holdt i 1 og et halvt år... Det er bare ikke Bond. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Edward Norton da hadde vi kanskje fått en bra bond film for en gangs skylf Word Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvem burde være den neste James Bond? Ladies and gentlemen, mister Elton John! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvis Robbie Williams hadde hatt nevneverdige skuespillertalenter, så tror jeg faktisk han kunne gjort det bra. Han har den rette holdningen og arrogansen. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvis Robbie Williams hadde hatt nevneverdige skuespillertalenter, så tror jeg faktisk han kunne gjort det bra. Han har den rette holdningen og arrogansen. Han er kanskje rett Bond for det 21' århundret, men han passer ikke som klassiske Bond. Jeg synes valget de gjorde var ganske bra. Han var arrogant og skummel i MI2 hehe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Chris Walken som James Bond nøyaktig 20 år etter han spilte bad guy'en i A View to Kill? Er muligens ikke så lurt, det. Jeg er fornøyd med Dougray Scott, selv om jeg bare har sett ham i én rolle. (og i verste fall kan ikke filmen bli stort verre enn Die Another Day... Det virker som man bare vil slå sammen James Bond og Tripple X, og tjene seg søkkrik.) Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Leste nettopp pa vg.no. Er litt enig i at Clive Owen kan bli en god James Bond, men vet ikke helt. Har kun sett ham i King Arthur og i The Bourne Identity... Ellers kan jo ogsa Dougray Scott vaere et alternativ. Men som SteffyBoy, har kun sett han i en rolle: Mission: Impossible II. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dougray synes ikke jeg at burde spille JB... Greit, han er skummel og arrogant i MI2, men James Bond skal jo ikke være noen av delene? James skal være dannet og en sann Gentleman, og det ser jeg ikke helt for meg i Dougray... Clive Owen er den jeg kunne sett for meg som en ny Bond... Han har et litt tøffere utseende... Ben Affleck og Edward Norton ser for snille ut til å spille Bond synes jeg... Spesielt Ben. Vinnie Jones hadde absolutt ikke passet som JB, fordi han er for stor og macho... samme med Vin Diesel... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det burde ha blitt Ioan Gruffud - han har det imaget som passer best synes jeg. Lenke til kommentar
total Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 VG melder idag at den nye James Bond blir Daniel Craig Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg syns james bond filmene blei ødelagt da de skifta skuespiller!! Sean Connery eier den rollen!! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg syns james bond filmene blei ødelagt da de skifta skuespiller!! Sean Connery eier den rollen!! Tror dere ikke alle sa akkurat det da bond ble byttet ut med ny skuespiller? Tipper denne Daniel Craig klarer å gjøre en grei jobb jeg. Bare han farger håret Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg syns james bond filmene blei ødelagt da de skifta skuespiller!! Sean Connery eier den rollen!! Tror dere ikke alle sa akkurat det da bond ble byttet ut med ny skuespiller? Tipper denne Daniel Craig klarer å gjøre en grei jobb jeg. Bare han farger håret Det er vel enda ikke blitt bestemt hvem det er som får rollen, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå