LarsP Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Mel Gibson presents Ian Flemmings "James Bond" - Never say tomorrow, starring Mel Gibson as James Bond! Ingenting overasker meg mer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Mel Gibson er ikke dumt. Ettersom jeg har forstått er han Australier, så han hadde vel ikke hatt så store problemer med engelsken Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hjelpe meg. Stakkars James. Han ikke vært det samme etter at Roger Moore la inn årene. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Edward Norton tror jeg faktisk kunne egnet seg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Edward Norton ser fremdeles for pinglete ut. Han eier ikke hake, noe James Bond MÅ ha. Christian Bale med en skikkelig hårklipp kan være et greit alternativ. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Edward Norton ser fremdeles for pinglete ut. Han eier ikke hake, noe James Bond MÅ ha. Christian Bale med en skikkelig hårklipp kan være et greit alternativ. Forsåvidt sant. Ettersom han i tillegg er engelsk passer det bra, men mulig han er litt for ung... Lenke til kommentar
total Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 jeg kaster en brannfakkel inn i debatten og mener Robbie Williams burde bli den nye James Bond! Det må bli den beste Bond siden tidenes beste 007: Sean Connery Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Roger Moores sønn lignet veldig på en ung Roger Moore på det ene bildet jeg kom over. Men så er det hvordan han er som skuespiller da. Ellers så har jeg fremdeles stor tro på Russell Crowe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Orlando Bloom Endret 27. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 glad for at Pierce Brosman skal spille i neste film også...han har potensiale til å bli genial bond, synd at de siste filmene ikke har gitt han så intressange bond-figurer... i filmene The Tailor of Panama og The Thomas Crown Affair er han jo genial, og langt mere "bond-aktig" enn han er i bond filmene. Men tror kansje Hugh Jackman kan gjøre en god jobb når tiden er inne for å bytte, men er litt usikker på hvor britisk han klarer å snakke... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Uenig. Han ser for slesk, ung og spiss ut. Ikke rette sorten. Ser for lite skikkelig mandig ut kan du si Uenig. Han hadde trolig klart rollen utmerket. Jeg syns han ser mandig og kanskje en biiiitteliten smule arrogant ut, og det mener jeg hadde vært kult som Bond. Enig med deg, han hadde passet utmerket. Men han er kanskje litt for ung. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236681 Pierce Brosnan vil vist ikke mer Endret 28. juli 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hmm, tror faktisk dette er et lurt trekk av Pierce, men synd for 007. Han har gjort en god jobb. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 David Backham Han sexy i tillegg, så da er det sansynlig at han får alle de skamdeilige damene Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 En ting man skal være klar over, er at stemmen også har mye å si for Bond. Den må ha den rette klangen. Beckham høres ut som en liten guttunge når han sankker...sjanseløs Lenke til kommentar
Svin Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 En ting man skal være klar over, er at stemmen også har mye å si for Bond. Den må ha den rette klangen.Beckham høres ut som en liten guttunge når han sankker...sjanseløs Bare å dubbe det. Cindy Crawford ble jo dubbet i Fair Game Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Gi han noen veksthormoner, sånn at han kommer i puberteten/stemmeskiftet Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mel Gibson er ikke dumt. Ettersom jeg har forstått er han Australier, så han hadde vel ikke hatt så store problemer med engelsken Mel Gibson ? Seriøst ? Blir som å se pappa'n min prøve å spille tøff Det er ingen australiere som har den rette holdningen til å kunne spille James Bond. De er alt for vulgære. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ikke enkelt dette nei... Har hørt rykter om at Jessica Simpson har vært aktuell som bondpike men hva som er sant og ikke sant er vel uvisst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå