Gå til innhold

Den nye James Bond

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edward Norton ser fremdeles for pinglete ut. Han eier ikke hake, noe James Bond MÅ ha. Christian Bale med en skikkelig hårklipp kan være et greit alternativ.

Forsåvidt sant. Ettersom han i tillegg er engelsk passer det bra, men mulig han er litt for ung...

Lenke til kommentar

glad for at Pierce Brosman skal spille i neste film også...han har potensiale til å bli genial bond, synd at de siste filmene ikke har gitt han så intressange bond-figurer...

i filmene The Tailor of Panama og The Thomas Crown Affair er han jo genial, og langt mere "bond-aktig" enn han er i bond filmene.

Men tror kansje Hugh Jackman kan gjøre en god jobb når tiden er inne for å bytte, men er litt usikker på hvor britisk han klarer å snakke...

Lenke til kommentar
Uenig. Han ser for slesk, ung og spiss ut. Ikke rette sorten. Ser for lite skikkelig mandig ut kan du si

Uenig. Han hadde trolig klart rollen utmerket. Jeg syns han ser mandig og kanskje en biiiitteliten smule arrogant ut, og det mener jeg hadde vært kult som Bond.

Enig med deg, han hadde passet utmerket. Men han er kanskje litt for ung.

Lenke til kommentar
En ting man skal være klar over, er at stemmen også har mye å si for Bond. Den må ha den rette klangen.

Beckham høres ut som en liten guttunge når han sankker...sjanseløs  :p

Bare å dubbe det. Cindy Crawford ble jo dubbet i Fair Game :p

Lenke til kommentar
Mel Gibson er ikke dumt. Ettersom jeg har forstått er han Australier, så han hadde vel ikke hatt så store problemer med engelsken

Mel Gibson ? Seriøst ? Blir som å se pappa'n min prøve å spille tøff :roll: Det er ingen australiere som har den rette holdningen til å kunne spille James Bond. De er alt for vulgære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...