tigerdip Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hva med Jude Law ? Han blir jo også nevnt blant kandidatene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hva med Jude Law ? Han blir jo også nevnt blant kandidatene. Nei, huff. Spar meg. Hugh Jackman er også nevnt, han kan passe. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Nei, huff. Spar meg. Hugh Jackman er også nevnt, han kan passe. ...til å kunne spille Conan barbaren ja :!: Den mannen klarer bare ikke å bære en smoking uten å se feilplassert ut. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Sønnen til Roger Moore (bond nr3) er aktuell, for dere som ikke visste det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Sønnen til Roger Moore (bond nr3) er aktuell, for dere som ikke visste det Han ser ut som en latino, så jeg ville ikke foretrukket ham. Tviler på at han blir den nye Bond. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Syns hver jekla film blir dårligere og dårligere så for min del så kunne de likt greit å skippa hele greia. Foretrekker å se de gamle i stedet. Bond blir aldri den samma. For mye dilldall og elektronikk. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 tjalla - Jammen så la være å se dem da, ingen som tvinger deg Det var en lite saklig post som intresserer de som er følger topicen midt i brunøyet... Er det 100% sikkert at Pierce Brosnan ikke skal spille? Synes jeg så noe om at han ikke var helt ute, men det var vist i mai Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) jeg har sluttet å se de nye james bond filmene, den siste jeg så, husker ikke navnet en gang, men det var den etter Goldeneye, har prøvd å se de etter den men jeg slår av dvd'n etter ca. 30min Endret 17. juli 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 gunfreak19 - Det driter vi hardt i Hold deg til topic Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 I og med at detta er et fritt land med en viss ytringsfrihet så tar jeg meg nettopp friheten til å si hva jeg syns om de nye bond-filma/skuespillerne. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 tjalla: det er et fritt land, men ikke et fritt forum. Så hvis du ønsker å kommentere bond-filmenes feil så får du starte en topic hvor du kan gjøre det. Nå troller du/dere bare. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Sønnen til Roger Moore (bond nr3) er aktuell, for dere som ikke visste det Mener Roger Moore var den beste James bonden. Sean Connery var unik av utseende (finnes ikke slike typer i dag) men han har aldri vært noen stor skuespiller etter min mening. Foreslår Russel Crowe som ny Bond. Han har alt som skal til og vil bli perfekt for rollen. Han er New Zealander...men de snakker britisk så det er inget problem. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg kunne gjerne sett for meg Christian Bale i rollen som James Bond. Flott kar som sikkert hadde takla rollen utmerket. Han er jo fra Wales, så den engelske aksenten skulle ikke bli noe problem tror jeg. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Christian Bale hadde funka bra Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Uenig. Han ser for slesk, ung og spiss ut. Ikke rette sorten. Ser for lite skikkelig mandig ut kan du si Lenke til kommentar
Svin Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Steve Buscemi hadde gjort seg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 hillary clinton hadde vært kult. skal se lenge for å finne noen mer mandlig Lenke til kommentar
GTS Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Uenig. Han ser for slesk, ung og spiss ut. Ikke rette sorten. Ser for lite skikkelig mandig ut kan du si Uenig. Han hadde trolig klart rollen utmerket. Jeg syns han ser mandig og kanskje en biiiitteliten smule arrogant ut, og det mener jeg hadde vært kult som Bond. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva heter den sønnen til Roger moore da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå