cherryk Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Ben Affleck som James Bond blir enda dummere enn son Daredevil, og det var ganske dumt! Hva med Will Smith? Han har spilt i en del dårlige/ultra-kommersielle filmer, men han er jo litt tøff da. Kanskje litt for "morsom"...? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 En "mørkhudet" (ja, vet det er -feil- ord) James Bond? Hmm, morsom tanke. En afroamerikansk britisk etteretningsagent. WOW. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Greit nok at han skifter tryne i blandt, men farge... Endret 14. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Colin Farrel eller han der roger moore sin sønn Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Det må være en britisk skuespiller... Så jeg holder med Clive Owen for now. Og Pierce Brosnan skal være med i den neste Bond filmen uansett, så hvis Tarantino skal ha en ny skuespiller tror jeg han må vente til neste gang. Tarantino har sagt at han har lyst å lage en Bond film, men det er så mye den mannen har lyst å lage at det er ikke godt å si hva han velger. Har lyst å se The Vega Brothers og jeg, tror ikke han kan vente så utrolig lenge før Michael Madsen og John Travolta blir for gamle. Endret 14. juli 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 James Bond MÅ være britisk. Ingen amerikanske eller australske skuespillere, eller noen andre for den del, bør få lov til det... Om det så blir verdens undergang, så må James Bond forbli britisk... Colin Farrell kan være en kandidat, men han ser liksom ikke ut som en Bond- type... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har ikke James Bond-filmene handling? OMG, USA MOT SOVJET 4 ever! Du har tydeligvis ikke fått med deg at James Bond er britisk? British Secret Service....holder til i England, dem.... Blir for dumt hvis dem finner en eller annen amerikaner til å spille Bond. Geoffrey Moore er vel "favoritt" til å ta over. På tide noen gjør det ihvertfall....Brosnan begynner å bli gammel. mvh Pantera Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Colin Farrel som Bond med den aksenten? Nah, høres ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Colin Farrel som Bond med den aksenten? Nah, høres ikke helt bra ut. Nevn en film, foruten Intermission, hvor Farrel snakker med sin opprinnelige aksent. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Colin Farrel som Bond med den aksenten? Nah, høres ikke helt bra ut. Nevn en film, foruten Intermission, hvor Farrel snakker med sin opprinnelige aksent. Og til Pantera - Poenget mitt var ikke hvor han var i fra, (jeg er meget klar over at MI6 holder til på det lille øyriket) men at det er den samme tankegangen som går igjen den gang som nå... loooong breath. Nettopp. Dessuten så kan de fleste med en grei engelsk uttale klare å beherske de forskjellige "dialektene". Jeg f.eks er en jævel på skotsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg f.eks er en jævel på skotsk. :!: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Colin Farrel som Bond med den aksenten? Nah, høres ikke helt bra ut. Nevn en film, foruten Intermission, hvor Farrel snakker med sin opprinnelige aksent. Aksenten skinner tydelig igjennom i alle filmene jeg har sett med han. Men det er meget mulig ikke alle har øre for sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Aksenten skinner tydelig igjennom i alle filmene jeg har sett med han. Men det er meget mulig ikke alle har øre for sånt Han har en merkelig stemme, ja, men jeg mener bestemt at aksenten ikke kommer frem. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Vel, da har vi forskjellig oppfatning på det. Det er faktisk lov det også, selv på Internett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Vel, da har vi forskjellig oppfatning på det. Det er faktisk lov det også, selv på Internett Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Syns de bør velge en totalt ukjent skuespiller til rollen som JB hvis Brosnan gir seg. Tror vi trenger en ny person som kan "bli" James Bond, ikke en som vi kjenner best fra massevis av andre filmer. Finnes tross alt plenty gode skuespillere som ikke nødvendigvis har villa i Hollywood. Og nettopp av denne grunn syns jeg Clive Owen blir litt feil. Han har nettopp spilt inn en storfilm som han blir husket for. Ser for meg Tim Roth som JB hvis Tarantino fikk velge.. Kunne faktisk blitt interessant hadde det ikke vært for at jeg liker de godt gamle JB-filmene så godt. Endret 15. juli 2004 av SilverCRX Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 JB har foraltig blitt ødlagt, alle filmer etter goldeneye har vert helt ubruklige. så det spiller liten rolle hvem de velger, det kan ikke bli værre uansett, de kan velge Kurt uten at man vil merke noe forskjell Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Var snakk om at sønnen til Roger Moore skal ta over... Leste det i VG for noen dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå