Gå til innhold

Den nye James Bond

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Hvem synes du det burde være? Jeg mener definitivt at Clive Owen er den beste kandidaten av dem alle. Noen som har sett ham i BMW-filmene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, James Bond er liksom James Bond uansett egerntlig. Det må en god skuespiller til for å få det beste ut av filmene, ingen tvil om det, men storyen blir jo den samme. Vet ikke helt hvem jeg vil sette som beste kandidat :hmm:

Clive Owen vil nok klare jobben bra det tror jeg også...

Lenke til kommentar

Problemet med Sean Connery er at han er gammel.

Bond blir aldri noe særlig eldre enn 30-40 i bøkene.

Derfor bruker de ikke gamlinger som Moore eller Connery som bond lengre. Det hadde bare blitt helt feil. Gammel gris som skal fikle med alle de sexy bond-damene! NEVER!

Den filmen connery var i på 80-tallet er Never Say Never again. Kim Basinger var jo søt da..

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Flott at NRK sender James Bond...dei gamle filmane er konge.

Når da? Har ikke sett på NRK på hmm husker ikke sist :p

Kvar Søndag klokka 21.

Meiner det gjekk ein på Lørdag og ein dag...:hmm:

Dei begynte med første filmene, siste var The Man With The Golden Gun frå 1974. Slutter vel med siste JB filmen...som eg har gløymt navnet på..Die Another DAy

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Clive Owen er litt for hard og røff!

Kan ikke komme på en annen god kandidat though... :hmm:

Synes Pierce Brosnan har gjort en bra jobb jeg... bare synd at plot'et i den siste filmen var så kjipt :thumbdown:

Endret av Calm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så lenge Quentin Tarantino regisserer den, blir den bra.

Med Uma Thurman, Samuel L. Jackson og John Travolta.

Blir den neste Bond filmen regissert av Tarrantino, og har Thurman, Jackson og Travolta med?

Får aldeles ikke håpe det. Tviler sterkt på det uansett. Det er sånne typiske nyheter som Filmweb legger ut, eller Tarantino sier for kødd.

Lenke til kommentar
Får aldeles ikke håpe det. Tviler sterkt på det uansett. Det er sånne typiske nyheter som Filmweb legger ut, eller Tarantino sier for kødd.

Vel, jeg håper det... Kanskje man får en James Bond-film med litt handling, for en gangs skyld. Litt mindre fokus på spesialeffekter og silikon, og litt mer på bra film...

Lenke til kommentar

Vel, jeg håper det... Kanskje man får en James Bond-film med litt handling, for en gangs skyld. Litt mindre fokus på spesialeffekter og silikon, og litt mer på bra film...

Har ikke James Bond-filmene handling?

OMG, USA MOT SOVJET 4 ever! ;)

Håper ikke QT regisserer noen Bond-film. Da får vi kanskje en forandring. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva med gergeo clooney? Han er kanskje litt for "god", da-

Nei, huff. Det hadde ikke passet i det hele tatt.

Hva med Ben Affleck? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...