BrokenTomato Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Heizann! Har bare et simpelt spørsmal, skal kjøpe meg egen PC etter konfirmasjonen min. Og da lurte jeg på om du kan kjøre Andre OS på Athlon XP CPU'ene enn Windows XP? Please svar... MVH Jørgen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 jeg håper du kødder... Lenke til kommentar
fudun Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Dersom han ikke kødda... JAAAA... du kan bruke Athlon XP. Amd har bare brukt det navnet fordi de syns det var kult. Bortsett fra hva de kaller prosessorene sine, er det ikke mye å utsette på dem. Athlon XP 1800+ er for tida den som gir mest for pengene av disse prosessorene. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Nei jeg kødda ikke... har aldri vært borti Athlon XP før så det må vel være lov og spør? Dessuten har du ingen grunn til og henge meg ut som en "dum" person som ikke skjønner no... ER IKKE FORUMET TIL FOR OG SPØRRE OM TING DA?? Uansett takk for tipset.. :wink: MVH Jørgen Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei Jørgen! Joda, AMD Athlon XP fungerer likebra på de andre OS'ene som WinXP. Og dessuten til dere andre som "utstøtter" de som ikke kan så mye innen data burde skamme dere, 90% av verdens befolkninger kan sikkert mindre enn dere. Det er bare en ting man MÅ utstøtte folk for, det er når man kaller Maskinen "kabinnettet" og Skjermen "PC-en". Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 kan jeg bare si beklager jeg trudde det var kødd *skammer meg nå* .. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Slapp av Jørgen, for det meste får du seriøse svar her på forumet...men det finnes såklart useriøse aktører her som alle andre steder. Du datt bare borti den sistnevnte delen...de sliter skjønner du :wink: Lenke til kommentar
thoering Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg hører mange kaller kabinettet for harddisken. Men det er da lov å spørre, uten å få slike bedritne svar! Windows XP står for eXPerience, visstnok... Athlon XP står for eXtra Performance Men at de har samme navnet er nok likevel ikke helt tilfeldig, AMD og Microsoft høres ut til å være litt sånn på samme side, og under markedsføring har man fått høre "Windows XP and Athlon XP with DDR - A match made in heaven". Så det må være lov å spørre. mvh Espen Thøring Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Heilt klart marknadsføring som ligg bak AMD sitt valg av navn. Men er det det same fenomenet som ligg bak XP-produkta i COOP-butikkane? XP appelsinjus og slikt. Eller har desse eksistert lenger? ________________________________ Nothing beats a good conspiracy theory. [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-04-22 21:25 ] Lenke til kommentar
fudun Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Regna faktisk med at det var et seriøst spørsmål, derfor ga jeg et seriøst svar. Apropos bra navn på selve maskina, synes jeg 'harddisk' er ganske bra. Det gjør det liksom så greit å forklare folk at de trenger en større harddisk. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-22 21:09, spn skrev:Jeg hører mange kaller kabinettet for harddisken.Men det er da lov å spørre, uten å få slike bedritne svar!Windows XP står for eXPerience, visstnok...Athlon XP står for eXtra PerformanceMen at de har samme navnet er nok likevel ikke helt tilfeldig, AMD og Microsoft høres ut til å være litt sånn på samme side, og under markedsføring har man fått høre "Windows XP and Athlon XP with DDR - A match made in heaven". Så det må være lov å spørre.mvh Espen Thøring Athlon XP står for eXtreme Performance... Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-22 20:45, Kebab GUD skrev:Liker litt tøffe jenter jeg.!!! LOL!! DIN N00B! det er vel ikke så forbaska vanskelig å skjønne at det bare er ett reklame navn for AMD? LOL ROFL!!! SKAMFULLT! Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-22 21:20, Ola PeK skrev:Heilt klart marknadsføring som ligg bak AMD sitt valg av navn.Men er det det same fenomenet som ligg bak XP-produkta i COOP-butikkane? XP appelsinjus og slikt. Eller har desse eksistert lenger?________________________________Nothing beats a good conspiracy theory.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-04-22 21:25 ]</font> eXtreme Performance Appelsinjuice! :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-22 22:15, mr.a skrev:eXtreme Performance Appelsinjuice! :razz: recommended by Johan Mühlegg Lenke til kommentar
i-am Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Yeappp maan Du kan kjøre ALLE oprativsystem unntatt win 95 på AMD Athlon XP,,, Thats the hole case,,, Lenke til kommentar
kdog Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 i-am: fikk lyst å pikke signaturen din i øyet.. men da blir det vel bare fettflekk på skjermen.. Coop burde saksøke.. hehe.. husker en sak.. bilde av en XP-baby-tørkegreie, med teksten: du kan også bruke XP å tørke deg bak med.. jaja Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-22 22:11, mr.a skrev: Quote: On 2002-04-22 20:45, Kebab GUD skrev: Liker litt tøffe jenter jeg.!!! LOL!! DIN N00B! det er vel ikke så forbaska vanskelig å skjønne at det bare er ett reklame navn for AMD? LOL ROFL!!! SKAMFULLT! du slite med da?? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Går det an å bruke Pentium 4 på andre OS enn NT 4.0? MÅ jeg bruke Windows 3.xx til Pentium 3? Hva med Pentium 2? Hvor passer Linux inn i dette? :wink: (måtte ha en smiley der for de få som har problemer med ironi) Lenke til kommentar
xeon Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Takler ikke win95 athlon xp? Og en ting til... Noen som skal ha jobb? Sjekk ut denne: :wink: [ Denne Melding var redigert av: xeon på 2002-04-23 14:20 ] Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-22 20:43, jgrondal skrev:Heizann! asl ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå