boosting Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ok, min kjære 21" CRT ser ut til å slite litt (bildet blir gult, og et godt gammelt "bank" i siden fikser problemet i en stund Så, det er nok tid for en ny skjerm, og det må nok bli en 19" LCD (får heller leve med litt etterslep i spill. Sier litt, da det kan aksepteres). Leste akkurat Eizo L768 testen, og må si dette var en meget vakker skjerm, på alle måter. Men, er det noen som vet ca. prisen på denne I Norge enda? Ser den ligger på rundt 800+ euro. Har evt. siktet meg ut Samsung 193T eller LG 1910B, da disse ligger i min "price range"- Har lest alle tester osv, og det virker som disse 3 skjermene ligger nogenlunde i samme klasse på de fleste områder. Så, jeg får spørre "ekspertene" som roamer dette forum, eller folk som har erfaring fra de nevnte modellene, hva de syntes? Bruker MYE tid foran PC, til det meste (surfing, programmering, spilling (dog ingen fantast lengre, men spiller BFV, Tribes , etc..) PFT. KT Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hadde den Eizo FlexScan L768 i tankene jeg også.. pris vet jeg ikke.. men hadde tenkt meg en skjerm til rundt 5K.. 19" LCD mvh Vegard Lenke til kommentar
alexf Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg vedder 5k på at 768 koster mer enn 5k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå