Margarus Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 carrox: nei det var ikke den ideen kom fra men jeg kom til å tenke på den nor jeg holt på med denne modden:P di fungerer jo litt på samme måte Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 non kommentarer på den sise updaten. viss denne er feilposta så kan moderator bare flytte den Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Syntes den var festlig jeg! Hva om du hadde fått åpnet fronten på amperemeteret, og tusjet viseren også? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 ja jeg tusjet viseren men det ble litt svakt skal prøve på ny sendere.. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 kor du kjøpte det da? var det dyrt? bruker bare multimeter som er difgitalt så har liksom aldri brydd mej noe spess om di analoge det blei veldi barskt, vurderer å gjer det sjøl Lenke til kommentar
CareBear2k Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 for å si det sånn.. han fant det i en boss kontainer utefor skolen sin... så den kostet ikke så mye Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 carebear2k haha stemmer vi fant det i en en boss kasse fra elektro linja på haugand.vgs Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 konge mod Margarus Blei jo najs den Se om jeg får tak i en slik jeg og Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 QUOTE (da_devil @ 13/07/2004 : 22:12) har sett en analog cpu activity måler men den var diger og kosta mye penger..... Husker ikke hvor jeg så denne henn Denne? Hilsen Lars Der hadde jeg ideen fra netopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå