Margarus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Jeg er nå ferdig med mitt lille HDD activity mod: jeg fikk tak i ett ampermeter som dette: Jeg klippa bare over de ledningene som går fra HK å til Hdd Led så kobla jeg inn dette analoge Ampere metert å det funka som bare det! Nor HDD jobber så går viseren opp å ned eller står på fult nor HDD jobber hardt. Dette er morro å se på! mitt ser slik ut: jeg har også skrevet "HDD" å streket litt på det med UV tusj å dette ble seende ganske bra. hvordan fester man amperemetere: jo jeg brukte dobbel sidi teip eller 2 sidet teip som noen vi kalle det å sotte det nede i kabinettet. Dette vil nok vekke oppsikt på Lan Party`s. Happy modding Opps jeg postet feil kan Moderator flytte den til worklogs Endret 13. juli 2004 av Margarus Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Yay! Utrolig kult da. Hvordan i alle dager fikk du denne idé'en? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 joa tak for postitiv tilbake mld ideen: hmm jeg tror jeg såg det på en uten lands casemod side. kan det være metku bitech husker ikke Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 takker kan noen flytte den til worklogs det er vell der den hører hjemme ? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Nice ! bra jobba (tror ikke du trenger å flytte den, du er jo ferdig med prosjektet da) Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 yeh takker for all bra tilbake mld syns den ble litt fet jeg ..mulig jeg kommer opp me flere BEDRE bilder av metere i gang ,hvordan det står i pcen osv.. stay tuned Lenke til kommentar
CareBear2k Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 eg e i slekt me Margarus å eg e stolt av det ! Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Flere bilder hadde vært kult, sånn jeg har forstått det er ampermeteret montert inne i kassen din (correct me if im wrong), så det hadde vært bra med noen bilder av det. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 det stemmer jeg har bare lagt dobbel "sidi" ? teip unner ampere meteret så har jeg lagt det i "golvet" på kabinette slik at det viser gjennom vinduet mitt. så nå ser jeg på det å det hopper opp å ned :P:P Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Høres tøft ut - CPU load blir neste? Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Sett inn lys i ampermeteret da vell, så den synes i mørke også... Bra mod Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 mm jeg lurte litt på det ...men vi får se .. jeg har jo UV styling i kabbiset s jeg kan jo streke opp me UV tusj å se om det blir fett ? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 cpu load hehe vi får se ..det ville blit vanskilgere Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 har sett en analog cpu activity måler men den var diger og kosta mye penger..... Husker ikke hvor jeg så denne henn Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 har nå streket opp med UV tusj på strekene samt viseren dete ble veldig bra . bilder kommer senere nor jeg får skaffet digi cam. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 vil se de bildene ja dette er en mod utenom det vanlige i allefall Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Supert, gleder meg til å se flere bilder. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) UPDATE! Nå har jeg skaffet ett camera som Jeg har tatt flere bilder med . bildene ble helt forjæ***** pga det var et webcam jeg tok di med men men det får no holde ,dere ser godt hva som skjer på bildene Her ser du hdd activity metere i kabinette omringet av glødende IdE kabler. nokk et dårlig bildet, men her er viseren i aktivitet, står på midten nå.. Her er bildet av Hdd meteret streket med UV tusj syns det blei bra ass dette var siste update takker for alle tilbake meldinger o.l Carebear2k Hosting av ftp til bildene @ alekslarsen.net Endret 13. juli 2004 av Margarus Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 har sett en analog cpu activity måler men den var diger og kosta mye penger..... Husker ikke hvor jeg så denne henn Denne? Hilsen Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå