s0tarts Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kriterier: maks pris 700,-, skal brukes til musikk(har hodetelefoner som brukes til spilling), lydkortet må klare å utnytte hele "potensialet" til høytalerne, må være 2.1. Tenkte litt på disse eller? Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Hva om jeg går opp til 1000,-? De må se litt ok ut Bare komm med deres synspunkter! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg ville anbefalt Logitech Z-2200 2.1 om du spanderer litt over tusenlappen Jeg er storfornøyd med mine Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg ville anbefalt Logitech Z-2200 2.1 om du spanderer litt over tusenlappen Jeg er storfornøyd med mine Noen som vet om forsjellen er stor i forhald til de jeg tenkte på? Er det noen forsjell? Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Logitech høttalerene er ganske så mye bedre. Ville godt for de. Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Logitech høttalerene er ganske så mye bedre. Ville godt for de. tenkte mer på at jeg som ikke hører mye på musikk og sånt. hvor mye vill jeg merke? Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Logitech høttalerene er ganske så mye bedre. Ville godt for de. tenkte mer på at jeg som ikke hører mye på musikk og sånt. hvor mye vill jeg merke? jeg ville si ganske stor forskjell. subben er jo på 95 w(RMS) mer!!!! Kommer nok til å høre foskjell der ja...... blir nok klarere lyd også 9 w(RMS) mot 40 w(RMS), per kanal. Dessuten er Logitech mye bedre enn Creative. Har et Logitech Z- 680 selv, og kunne ikke vært bedre fornøgd Endret 15. juli 2004 av ahumoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå