Luddedutten Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har fått et virus ved navn "Morphine", jeg har lest at det skriver seg inn i .exe og .com filer. Jeg bruker antivirusprogrammet McAfee men det greier ikke å fjerne viruset uten at jeg sletter filen som er infisert. Det har infisert WINDOWS\SYSCFG16.EXE som er en fil jeg ikke tror jeg burde slette. Den har også infisert noen filer i WINDOWS\system volume information\ hvordan kvitter jeg meg med det? jeg formaterte for bare en uke siden så jeg synes det er litt rart at jeg allerede har fått virus. - Fortvilet PCbruker Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 les litt selv på denne siden: http://securityresponse.symantec.com/avcen...r.irc.bbot.html og hiv ut mcaffe, og få inn symantec eller norman AV. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 for det første, velkomen til forumet. for det andre, du burde ha posta i sikkerhetsforumet (moderator flytter sikkert posten for deg ) for det tredje, prøv ein online antivirusscan. du finner mange alternativ her: http://programmer.no/art.php?artikkelid=8487 (eg vil anbefale trend micro og panda) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Flyttes til rett katagori. Sikkerhet på programmer.no delen. Endret 13. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Slett fila, og hvis det går galt kjører du bare Windows cden og reparerer! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har du sett hva tebladene sier? Kan hende det er venus som krangler med mars. Da trenger du bare vente til de ikke er på linje lenger. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 wtf?..prøv å fjerne i sikkerthetsmodus kanskje?...kan hende du slipper å slette fila da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå