ManagHead Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Siden det står: ubekreftet 24.07.2004 Der det står: På lager 76(eller et anet tall) Betyr det at de ikke har de inne nå, og hvis jeg bestiller nå og de får de inn neste uke så må jeg betale f.eks 61kr per vifte? Hilsen Lars EDIT **** Prøvde å finne svar i det der forumet til psdata, men nå har jeg leta rundt i 10min. å prøvd å finne ut hvor jeg kunne registrere meg til forumet (fordi den kontoen jeg har for å kjøpe gjelder ikke på forumet) så stod det "Administrator har slått av mulighet for registrering. Kun eksisterende medlemmer kan logge seg inn.". WRAA! Tror det er slik at du får dem til denne prisen så lenge du bestiller dem nå. Det var billig ja. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Ok, da er 6 stk på vei Hilsen Lars Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Det er kanskje en grunn til at de er billige. De har jo ikke standard størrelse på viftene. Disse viftene dere har bestilt er 80x80x26mm, mens standard størrelse er 80x80x25mm. Dvs at de muligens ikke passer i slike vifte-rammer som f-eks Chieftec har, der festes viftene med klips i stedet for skruer. Klipsene er laget for 25mm dype vifter. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Da Bruker man makt Hilsen Lars (og grunnen til at de er billige er sikkert at det er noen glide lager i de som holder i et år kanskje...) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (og grunnen til at de er billige er sikkert at det er noen glide lager i de som holder i et år kanskje...) Vel ifølge hjemmesiden til glacialtech er disse viftene "2 ball bearing". Mer info på http://www.glacialtech.com Men de skal ifølge glacialtech være 80*80*25 så det kan være at det er derfor de er så billige, eller det kan jo bare være at psdata har skrevet feil Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jaja det spiller vel inge rolle om de er litt for dype heller. Da bruker man makt som Carrox sa Svin billige vifter er det i hvertfall Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hmm, jaja nå er det forsent å bestille psdata har satt prisen opp til 61 kr igjen Lenke til kommentar
El Toro Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Itbutikken har billige chieftec vifter: https://ssl.itbutikken.dk/default.asp Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 for sent.. nå koster dem mye mer Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det er kanskje en grunn til at de er billige. De har jo ikke standard størrelse på viftene. Disse viftene dere har bestilt er 80x80x26mm, mens standard størrelse er 80x80x25mm. Dvs at de muligens ikke passer i slike vifte-rammer som f-eks Chieftec har, der festes viftene med klips i stedet for skruer. Klipsene er laget for 25mm dype vifter. 1mm en jobb for det Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det er kanskje en grunn til at de er billige. De har jo ikke standard størrelse på viftene. Disse viftene dere har bestilt er 80x80x26mm, mens standard størrelse er 80x80x25mm. Dvs at de muligens ikke passer i slike vifte-rammer som f-eks Chieftec har, der festes viftene med klips i stedet for skruer. Klipsene er laget for 25mm dype vifter. 1mm en jobb for det de gikk rett inn i chieftec'en UTEN noen moding Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har noen målt viftene om de er 25 eller 26, det kan jo bare ha vært en skrivefeil fra psdatas side Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Sånn, da har jeg hentet viftene på posten og smekket fire av dem inn i filserveren. Lydmessig gjør de svært lite av seg, men de flytter bra med luft. Slettes ikke et dårlig kjøp. Edit: hadde null problemer med å plassere dem i vifteholderne. Endret 29. juli 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå