Gå til innhold

Psdata.no med 29,- kr per 19dba 80x80 kjøler.


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke dum ut den nei, den svarte vifta som er helt lik koster 61 kr så det er jo under halve prisen. Vifta er ogå veldig stille, men flytter jo derfor mindre luft enn andre vifter. Den er også kulelagret og har ifølge produsenten en levetid på 50000 timer, så dette er nok absolutt et godt kjøp.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
Jeg og en kamerat bestilte nettop 8 stk... til den prisen der driter jeg i om de er Jalla  :!:

 

Edit: Da jeg bestilte sto det at de kostet 23 kr, ikke 29...

8*6=ca 50 kr.... fikk de 50 kr billigere enn de har oppgitt!!! :dontgetit: WOHOO! :!:

23kr+24%mons = ca 29kr.. derfor!!

:blush: hehe ok...

Lenke til kommentar
Slengte nettopp inn en ordre her på 3 stk... Er ikke verst å få tre vifter til under 100 lappen :yes: Eneste kjipe er at det kommer porto på 115 kroner da...

Ja, her lønner det seg nok å bestille litt mer enn bare viftene, iallefall hvis man trenger noe, og psdata har det inne :)

Lenke til kommentar

Siden det står:

 

ubekreftet

24.07.2004

 

Der det står:

 

lager

76(eller et anet tall)

 

 

Betyr det at de ikke har de inne nå, og hvis jeg bestiller nå og de får de inn neste uke så må jeg betale f.eks 61kr per vifte?

 

Hilsen Lars

 

EDIT

****

 

Prøvde å finne svar i det der forumet til psdata, men nå har jeg leta rundt i 10min. å prøvd å finne ut hvor jeg kunne registrere meg til forumet (fordi den kontoen jeg har for å kjøpe gjelder ikke på forumet) så stod det "Administrator har slått av mulighet for registrering. Kun eksisterende medlemmer kan logge seg inn.". WRAA! :wallbash:

Endret av Carrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...