Furyfax Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei, har lyst å åpne noen porter. Har internett deal med nextgentel og Cisco677i ruter. Men jeg fikk bredbånd bililgere gjennom UiB siden damen min studerer der og dermed har jeg en VPN konto hos UiB. Får ikke til å åpne porter fordi ruteren er stengt for telnet. Har prøvd å skifte ip'n min manuelt til 10.0.0.2, nettmaske til 255.255.255.0 og gatewayen til 10.0.01, siden jeg har VPN konto for jeg ikke disse automatisk hvis jeg tar motta ip automatisk. Siden jeg har internett gjennom UiB vil det si at jeg må åpne ruteren til UiB på de portene jeg vil ha åpne ? Dette er jo ikke lovlig og jeg hadde nok ikke klart det. Finnes det en måte å åpne disse portene lovlig ? Mvh Paul Ps. Er n00b så forklar enkelt! Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Ingen som ka si om dette går eller ikke ? Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ingen som ka si om dette går eller ikke ? rart... ingen som greide å svare etter en hel halv time... Og jeg som levde i troen på at hele Norges Dataelite satt parat for å svare på spørsmål her...... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 det var rart ja, hadde vært kjekt om noen kunne hjelpe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå