Gå til innhold

mp3 spiller USB PROBLEM

Anbefalte innlegg

Hey! hadde ett problem med en mp3 spiller.. problemet var att hver gang jeg skulle overføre filer til den via USB porten så fikk jeg overført ca 1 sang før det kom "not responding".. og lyden var noe herpa så jeg bestemmte meg for å kline til å kjøpe en ny for 1500 spenn.. (veit faen ikke navnet på den en gang står "Digital music... mp3 player" på forsia).. men anyway.. det samme problemet får jeg med denne.. har prøvd å skifte til USB kortet og USB som sitter i HK.. men ingen av delene er noe forskjell.. hadde vært nice hvis noen hadde noe som helst clue åssen jeg kan få fiksa detta! thnx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe.. fulgte med, men skulle være så jævla fanzy så det er på sånn liten cd og det funker seff ikke på cd-romen min ^^ DOH! men funka fett på den gammle mp3 spillern LENGE men plutslig kutta det.. og samma problemet fortsetter med den nye jeg kjøte :\ prøvd å installere no XP drivere nå.. restarte så kanskje..

EDIT: etter restart, samma problem :wallbash: it sucks.. orker ikke alt stresset med å installere XP på nytt pga av detta.. må være en løsning! kjekkt om noen sitter på den.. :yes:

Endret av traxt0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...