traxt0r Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hey! hadde ett problem med en mp3 spiller.. problemet var att hver gang jeg skulle overføre filer til den via USB porten så fikk jeg overført ca 1 sang før det kom "not responding".. og lyden var noe herpa så jeg bestemmte meg for å kline til å kjøpe en ny for 1500 spenn.. (veit faen ikke navnet på den en gang står "Digital music... mp3 player" på forsia).. men anyway.. det samme problemet får jeg med denne.. har prøvd å skifte til USB kortet og USB som sitter i HK.. men ingen av delene er noe forskjell.. hadde vært nice hvis noen hadde noe som helst clue åssen jeg kan få fiksa detta! thnx Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kan ikke mye om mp3-spillere, men det kunne kanskje høres ut som et driverproblem? Fulgte det med noen drivere/programmer til spilleren, og har du i såfall installert det? Lenke til kommentar
traxt0r Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) hehe.. fulgte med, men skulle være så jævla fanzy så det er på sånn liten cd og det funker seff ikke på cd-romen min ^^ DOH! men funka fett på den gammle mp3 spillern LENGE men plutslig kutta det.. og samma problemet fortsetter med den nye jeg kjøte :\ prøvd å installere no XP drivere nå.. restarte så kanskje.. EDIT: etter restart, samma problem it sucks.. orker ikke alt stresset med å installere XP på nytt pga av detta.. må være en løsning! kjekkt om noen sitter på den.. Endret 13. juli 2004 av traxt0r Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 spør heller i mp3 kategorien..der får du sikkert mer hjelp.. tror denne er en smule feiposta Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Feilpostet. Flyttes fra hardware -> lagringsmedier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå