VeritaMortem Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Halloen igjen folkens. Har egentlig skrevet et innlegg på hardware.no ,søker lykken her og.. I korte trekk, hva er forskjellen på en Thorton og Palomino? Kan jeg bruke en xp 2000+ Thorton på et HK som er oppgitt til å takle maks xp 2100+ model 6 Palomino? Hk: Asus a7v133-c, rev. 1.05, nyeste bios. Hva er model 6, er det stepping? Takker for hjelpen folkens, kjekt med en slik ressurs som her på overklokking! Ps: Hvis det er noen som har en xp 2000/2100 palomino som ikke er herpet altfor mye til en hyggelig pris er jeg interessert.. Morten Lenke til kommentar
TurtleMan™ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Du kan få kjøpe min nye AMD 1900+ , har nylig kjøpt den men fikk tilbud om en 2800+ av en venn. Hvis du er interessert, kan du legge meg til på MSN, eller skrive mail til meg på [email protected] Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Turtleman, mail sendt. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 du må være klar over at "nyere" prossesorer som thorton går på en lavere volt instilling enn det hovedkortet ditt har... f.eks så går thorton på 1.65 v tror jeg.... og hk ditt støtter bare fra 1.70 - 1.850 ellerno.... da blir det problemer med en gang... prossesoren blir altfor varm osv... en palomino går på 1.7 v standard... de eldre hkene der er nok mest beregnet for de cpuene... Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Oki. Takk for forklaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå