gotark Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Ut av min strømforsyning kommer det en "viftehunnplugg" med gul og sort ledning. Jeg ser bak på vifta på strømforsyninga, der går det en gul og sort ledning inn til vifta. Vifta går. På pluggen måler jeg 0V, så det er ikke strømforsyning til noe, MEN HVA ER DEN TIL? Nå fungerer ikke pc heller... 2sek pip, 2sek stillhet, 2sek pip, 2sek stillhet, 2sek pip, 2sek stillhet, 2sek pip, 2sek stillhet, ER DET NOEN SOM HUSKER HVA DET BETYR? Lenke til kommentar
JohnDoe Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Viftepluggen kan kobles til en av viftekontaktene på HK for å registrere RPM på PSU vifte. Pipingen du beskriver kan jeg dessverre ikke hjelpe med.. JD Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 sjekk at du har satt rambrikkene ordentlig på plass de kan være litt harde og få inn Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Ganske sikkert rambrikkene - enten: - Defekte eller - Sitter ikke ordentlig i (mest sannsynlig). Hadde samme problem for litt siden - litt inn og ut med rambrikkene så funket det fin. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Vel, de burde ikke være defekte for da blir jeg sur :sad: Jeg som har tilogmed putta inn 128 brikka med sånne "sykehus-kondomhansker" Har prøvd litt å bytte om på dem sette bare en inn om gangen. både i port 3 og 4. Vel jeg får prøve litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå