Andre88no Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Når kommer 64bits Windows? Og kommer dette til å bli en oppgradering til xp som man kan laste ned eller må man kjøpe ett helt nytt windows Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 tror dem driver å tester det nå...de kom fram til at det bare er athlon 64 som støtter det...foreløpig ihvertfall. Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ligger visstnok i en av de sisite fasene - sjekk også www.programmer.no (www. windoes.no) er gått inn i denne Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Takker for svar så langt! Men kommer det til å bli en oppgradering til ett tideligere windows eller blir det ett helt nytt windows som du må kjøpe? Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Såvidt jeg har forstått er arkitekturen såpass ny at det blir et eget OS, samtidig sakl man ikke se bort fra at det kan komme lisenser som spinner på din gamle lisens og dermed blir noe rimeligere, det håper jeh ihvertfall Tror ikke det blir tilgjengelig en "oppgraderings-cd" Synes dette med flere cdèr blir noe mokkel uansett Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Såvidt jeg har forstått er arkitekturen såpass ny at det blir et eget OS, samtidig sakl man ikke se bort fra at det kan komme lisenser som spinner på din gamle lisens og dermed blir noe rimeligere, det håper jeh ihvertfall Tror ikke det blir tilgjengelig en "oppgraderings-cd" Synes dette med flere cdèr blir noe mokkel uansett Håper på noe sånnt jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå