Gå til innhold

Gode Gameboy Advance Spill

Anbefalte innlegg

Jeg skal på bilferie om noen dager og lurte på om noen hadde noen tips om gode spill til GBA. Jeg liker RPGer veldig godt, men har ikke sett noen til GBA. Har Zelda: A link to the past, men ellers bare gameboy color spill. Er lei alle sammen. Noen som vet om det finnes Dragon Warrior Monsters til GBA?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut Final Fantasy Tactics : Advance. Kanskje ikke akkurat rpg ala Baldurs Gate, men skikkelig mange timer kan brukes på tur. Har selv over 200 timer lagt ned her...

Golden Sun serien får også mye skryt. Og det relativt nye "bonde" spillet, Golden Harvest eller noe sånt... Tror ikke du finner så mange "vanlige" rpg're til GBA, men desto flere av den japanske typen!

Lenke til kommentar

MegaMan Battle Network serien (4 spill) er helt fantastisk. Veldig banal og barnslig handling, med litt pokemon preg. Men fantastisk RPG, med ett veldig originalt battle system. Action orientert, ligner litt på systemet i Robotek (RPG) til Snes.

Litt pinlig at jeg liker det, siden målgruppen sikkert er 12-14 åringer.

Endret av mrxzero
Lenke til kommentar
Jeg skal på bilferie om noen dager og lurte på om noen hadde noen tips om gode spill til GBA. Jeg liker RPGer veldig godt, men har ikke sett noen til GBA. Har Zelda: A link to the past, men ellers bare gameboy color spill. Er lei alle sammen. Noen som vet om det finnes Dragon Warrior Monsters til GBA?

Harvest Moon: Friends of Mineral Town er et perfekt spill til en kjedelig lang bil-tur.

Ellers kan du trå til SMA3, som er et av de lengsta SMA spilla!

Lenke til kommentar
Og det relativt nye "bonde" spillet, Golden Harvest eller noe sånt...

Dette er en remake av samme spill som kom ut til Snes.

Altså.. relativt gammelt :p

edt.: og som Fanta Boy skrev, så heter det Harvest Moon: Friends of Mineral Town

Endret av Whirush
Lenke til kommentar

Golden sun!

Det er det beste spillet jeg har spilt på alle systemer, mitt yndlingsspill nr1! :love:

Runnet 1eren 6 ganger, og 2eren 4 ganger, selv om 1eren er klart best!

Spillet er fantastisk, med en knallgod historie, gudd grafikk, og fantastisk gameplay!

Det finnes seriøst ikke et spill på gba som kan hamle opp med gs serien, det har alt man kan ønske seg!

Jeg anbefaler på det varmeste å kjøpe både golden sun, og golden sun: the lost age.

Mitt beste kjøp EVER! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...