scream Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Det har nå endelig kommet en ny firmware til K700i , R2E011! Kom på fredag , å har forhåpentligvis rettet opp standbytiden og andre ustabiliteter som er på denne telefonen Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 endelig Vet du hvor jeg kan laste den ned? Lenke til kommentar
khaave Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Endelig ja, jeg bor i Stavanger, hvor kan jeg skaffe ny firmware her område? knut Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 firmwaren kan oppdateres ved å gå i nermeste butikk som forhandler merket. Enten blir telefonen sendt inn til SE og oppdatert, eller så gjør butikken det visst de har mulighet Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 endelig Vet du hvor jeg kan laste den ned? Du kan ikke laste den ned selv. Slikt er det bare Siemens som praktiserer, og SE med P900. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Huff da. Trodde jeg kunne laste ned firmware jeg Har jo bluetooth adapter slik at jeg kan sende filer fra pc til mobil så... Men men. Jeg bor selv i stavanger området. Jeg mener at Nordialog i stavanger driver med slikt som f.eks firmware oppgraderinger. Men jeg har kjøpt min på Lefdal i stavanger. Noen som vet om de gjør dette? I så fall, koster det noe? Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg skal dra og kjøpe den i morra på siba, er den firmwaren allerede på den da? eller må jeg kjøpe den og så fixe firmware? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) lurer jeg også på! bestilt den på siba jeg også.... bra ivertfall at man kan fikse de små ulempene med en sw opp da! PS: va er det man taster inn på mobilen får å se ossen sw det er på den? Endret 14. juli 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå