Gå til innhold

Sekser på matteeksamen 2MX

HolgerL

Anbefalte innlegg

Skolen ligger 1,5 mil herfra.

:blush:

Pfft! Lat eller? Skolen er 2 mil herfra, men dra det gjør jeg!

Uansett, gratulerer! Ble selv utrolig glad da jeg fikk seks på eksamen i 2 B-språk fransk. Det ha bygget på en misforståelse, jeg er nemlig ikke flink i fransk. Men jeg klager ikke! :)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har man hjerne og innsatsvilje, så kan man få sekser i alle teoretiske fag på skolen.

Jeg har 142 IQ, jeg har 3 i matte ..... blah

jeg har 141 og får stort sett seks i matte ;)

Hehe, oki, jeg bare tulla. Har ikke tatt noen IQ test men tror nok jeg ligger på det normale. Skulle bare se hva dere sa :p

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

IQ tester? Hvorfor ta det? Klarer da vel rom-forestillinger? [_] en kasse, den har 4 vegger, og 1 bunn.. Woohoo, jeg må ha IQ på MINST 120 som visste det :D

:nei:

IQTester er ikke pålitelige.. etter MIN mening...

Kan få for mye av det gode også, vett :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde 2MZ eksamen og av en eller annen grunn var oppgavene mye vanskeligre enn de som var i boken.

Jeg fikk 4 i matte men kun 3 på eksamen (Vanvittig kjipt å ha en 3'er på eksamen på vitnemålet)

De jeg har snakket med har også gitt uttrykk for at eksamen var mye vanskeligere enn hva vi kunne forberede oss på.

blant annet fikk en i klassen min som fikk 6 i standpunkt, kun 4 på eksamen. En rekke 5'er elever fikk i likhet med meg også kun 3.

Hvem tror dere vi har grunn til å klage på? Læreren? Lærebøkene som åpenbart ikke fulgte læreverket? Eller bare skolen?

Er rimelig oppgitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...