tor_erik Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Skolen ligger 1,5 mil herfra. Pfft! Lat eller? Skolen er 2 mil herfra, men dra det gjør jeg! Uansett, gratulerer! Ble selv utrolig glad da jeg fikk seks på eksamen i 2 B-språk fransk. Det må ha bygget på en misforståelse, jeg er nemlig ikke flink i fransk. Men jeg klager ikke! Endret 11. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har man hjerne og innsatsvilje, så kan man få sekser i alle teoretiske fag på skolen. Jeg har 142 IQ, jeg har 3 i matte ..... blah Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har man hjerne og innsatsvilje, så kan man få sekser i alle teoretiske fag på skolen. Jeg har 142 IQ, jeg har 3 i matte ..... blah jeg har 141 og får stort sett seks i matte Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har man hjerne og innsatsvilje, så kan man få sekser i alle teoretiske fag på skolen. Jeg har 142 IQ, jeg har 3 i matte ..... blah jeg har 141 og får stort sett seks i matte Hehe, oki, jeg bare tulla. Har ikke tatt noen IQ test men tror nok jeg ligger på det normale. Skulle bare se hva dere sa Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg vet ik hvor mye Iq jeg har.. men det er nok en del Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 IQ er litt urelevant når det gjelder skole. Man kan godt ha en IQ på 240 og stryke i alle fag. Hvis man aldri har sett i en skolebok før og møter opp til eksamen kan man aldri få en god karakter. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 IQ har faktisk lite å gjøre med hvor god man er til å bruke hjernen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Følte for å dra opp den her, siden jeg gjentok Holgers bedrift i år. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Hehe, det gjorde jeg også. Muntlig matteeksamen, riktignok. I tillegg fikk jeg sekser på skriftlig fysikkeksamen og nynorskeksamen ... nynorsk! :!: Endret 27. juni 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har man hjerne og innsatsvilje, så kan man få sekser i alle teoretiske fag på skolen. Jeg har 142 IQ, jeg har 3 i matte ..... blah jeg har 141 og får stort sett seks i matte Når Holger hjelper deg med tentamene ja. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 IQ tester? Hvorfor ta det? Klarer da vel rom-forestillinger? [_] en kasse, den har 4 vegger, og 1 bunn.. Woohoo, jeg må ha IQ på MINST 120 som visste det IQTester er ikke pålitelige.. etter MIN mening... Kan få for mye av det gode også, vett Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg hadde 2MZ eksamen og av en eller annen grunn var oppgavene mye vanskeligre enn de som var i boken. Jeg fikk 4 i matte men kun 3 på eksamen (Vanvittig kjipt å ha en 3'er på eksamen på vitnemålet) De jeg har snakket med har også gitt uttrykk for at eksamen var mye vanskeligere enn hva vi kunne forberede oss på. blant annet fikk en i klassen min som fikk 6 i standpunkt, kun 4 på eksamen. En rekke 5'er elever fikk i likhet med meg også kun 3. Hvem tror dere vi har grunn til å klage på? Læreren? Lærebøkene som åpenbart ikke fulgte læreverket? Eller bare skolen? Er rimelig oppgitt. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Skolen ligger 1,5 mil herfra. 3,5 mil for meg! Henta den jeg... Gratulerer! Lenke til kommentar
Spacerider Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Er det bare meg, eller kan det virke som at over halparten av de som er på topicen her ha allmenne som studiefag? Forresten, fikk 5 i 2MX, sjøl om jeg studerte 3MX (Fikk bare ordenskarakter, valgfritt om en ville ha xamen). Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Yrkesfaglige har vel ikke en tendens til å prioritere matte. Lenke til kommentar
Spacerider Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 De som skal gå ingeniørlinja på høyskolen, f.eks meg Men det stemmer det du sier, de som går yrkesfag prioriterer ikke matten, men det tror jeg er fordi de mener de ikke har bruk for mer enn den matematikken de skal lære. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Heh... Jeg gikk VK2 AF påbygg, fikk 5 på matteeksamen 1MY... Snittet i Oslo på 1MY var ifølge læreren min rundt 3... Nordmenn er dårlig i matte *kineser* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Det er ganske stor forskjell på miljøet i MY-/MZ- og MX-klasser, da. Endret 10. juli 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå