HolgerL Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Gadd ikke å dra til skolen for å hente eksamen, så jeg sendte mail til rektor, og han svarte i dag. Endret 13. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Gadd ikke å dra til skolen for å hente eksamen, så jeg sendte mail til rektor, og han svarte i dag. Så lat at du ikke gidder å hente den faktisk.. men Grattis Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Skolen ligger 1,5 mil herfra. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 GRATULERER! Jeg fikk "bare" fem, og det var kun én som fikk 6'er på skolen vår, med ca. 30 elever oppe i 2MX. Det var ingen stryk, og svært få dårlige karakterer, da,s å lærerne var fornøyde. Har sikkert noe med vanskelighetsgraden på prøven å gjøre, for den var ikke alt for vanskelig. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hmm, har ikke fått den enda jeg. Skal man ikke få et brev i posten a? Orket heller ikke å dra ned til skolen for å få den Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Gadd ikke å dra til skolen for å hente eksamen, så jeg sendte mail til rektor, og han svarte i dag. Jeg fikk også 6. Gratulerer Holger. Synes du eksamen var vanskelig? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg fikk også 6. Gratulerer Holger. Synes du eksamen var vanskelig? Egentlig ikke. Men vi får jo ikke tilbake prøva, så det er litt vanskelig å si. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det kan vel diskuteres hvem som er retards hvis deres eneste glede er å snakke dritt om de som faktisk har fremtidsutsikter her... Det som er dritt er jo at det er våre skattepenger som kommer til å betale for deres arbeidsledighetstrygd... Kan dere som bare lager bråk kutte ut å svare på emner. Dere bare ødelegger dem med off-topic-prat. *URL* Er det lyden av singlende glass jeg hører? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Det som er dritt er jo at det er våre skattepenger som kommer til å betale for deres arbeidsledighetstrygd... Og hvem er det som er den smarte da? Endret 28. juli 2004 av viranth Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kolon Pe Vet ikke hvor mye jeg ville likt å være arbeidsledig... Det er ikke all verdens man får av staten, så det er vel kun på generelt prinsipp at jeg ikke vil at min skatt skal kastes bort til å lønne de som ikke gidder å gjøe noe. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Gratulerer da! Fikk 3 på 1MX eksmen jeg Endret 28. juli 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Gratulerer ja. Er fortsatt litt gretten over at jeg ikke kom opp i matte. Alle sa den var så uhørvelig lett. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg ringte til skolen for å få eksamenskarakteren jeg, men plutselig var reglene endret: man kunne ikke ringe for å få karakteren!?!? Når jeg for noen uker siden logget meg inn på vigo.no for å svare på inntaksbrevet, kikket jeg litt rundt på siden, og fant karakterene mine for 10. og 1. klasse. Og der sto det- 1MX skriftlig: SEKS. Fire deilige bokstaver. YES! Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 jaja, noen som har det med 6'ere Fikk jo igjen ØI, der stod det 5 gitt... Eventuelt mest dritt å komme opp i Damn, tror de fleste gitt ned en karakter fra standpunkt, var visst den eneste som fikk 5... Sensor??? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Matte er nok kanskje det enkleste å få 6 i hvis du er god i faget.. alt handler om å ha hjernen og gidde å regne.. Kan du det og har følgt med og ligger godt ann skal det være fint mulig å klare det hvis du bare tar deg tid. Jeg for min del, har nok hjernen men jeg er så lat så jeg ga faen i matta når jeg begynte på VGS, fikk 2 så da ble det ik no MAtte i vk1 nei.. Bare bry spør u meg.. mye slit.. Endret 11. august 2004 av Janivars Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Har man hjerne og innsatsvilje, så kan man få sekser i alle teoretiske fag på skolen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Har man hjerne og innsatsvilje, så kan man få sekser i alle teoretiske fag på skolen. Er nok riktig det. Forøvrig takk til Holger som var så hyggelig at han gjorde hele delprøve 3 for meg sist tentamen Endret 11. august 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå