Gå til innhold

Sekser på matteeksamen 2MX

HolgerL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GRATULERER!

Jeg fikk "bare" fem, og det var kun én som fikk 6'er på skolen vår, med ca. 30 elever oppe i 2MX. Det var ingen stryk, og svært få dårlige karakterer, da,s å lærerne var fornøyde.

Har sikkert noe med vanskelighetsgraden på prøven å gjøre, for den var ikke alt for vanskelig.

Lenke til kommentar

Det kan vel diskuteres hvem som er retards hvis deres eneste glede er å snakke dritt om de som faktisk har fremtidsutsikter her... Det som er dritt er jo at det er våre skattepenger som kommer til å betale for deres arbeidsledighetstrygd...

Kan dere som bare lager bråk kutte ut å svare på emner. Dere bare ødelegger dem med off-topic-prat.

*URL*

Er det lyden av singlende glass jeg hører?

Lenke til kommentar

Jeg ringte til skolen for å få eksamenskarakteren jeg, men plutselig var reglene endret: man kunne ikke ringe for å få karakteren!?!?

Når jeg for noen uker siden logget meg inn på vigo.no for å svare på inntaksbrevet, kikket jeg litt rundt på siden, og fant karakterene mine for 10. og 1. klasse. Og der sto det- 1MX skriftlig: SEKS. Fire deilige bokstaver. YES!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Matte er nok kanskje det enkleste å få 6 i hvis du er god i faget.. alt handler om å ha hjernen og gidde å regne.. Kan du det og har følgt med og ligger godt ann skal det være fint mulig å klare det hvis du bare tar deg tid.

Jeg for min del, har nok hjernen men jeg er så lat så jeg ga faen i matta når jeg begynte på VGS, fikk 2 så da ble det ik no MAtte i vk1 nei.. Bare bry spør u meg.. mye slit..

Endret av Janivars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...