kripet Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Heisann Lurte på om det var noen her som har erfaringer med sata kabinetter som man setter i en cd brønn.. Fungerer dette med hotswap greit?.. skjønner dere ikke hva jeg mener så ta en titt på linken Noe som dette: Sata Hot-Swap kabinett Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) SATA er jo HotSwap kompatibelt, men dette er såpass nytt at jeg tviler på noen her har prøvd dette eller noe liknende. Men det var en skikkelig stilig sak, det eneste jeg lurer på er hva som skjer med kabelen når man trekker boksen ut av maskina. Er den festet på innsiden eller følger den med ut slik at en kobler fra utvendig. Edit: Mye. Endret 13. juli 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg kjører S-ATA i Promise SuperSwap 1100, og hotswapper uten problemer. Og, det er ingen ledninger som henger med, det er en flat kontakt bak, som går rett inn i harddisken, så slipper faren for korrupte data som var tilstede ved de gamle flyttbare skuffene for standard IDE-disker. (Som bruker printer-kontakter *grøss*) Lenke til kommentar
kripet Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Den promisesaken ser jo grei ut den Noen anbefalte S-Ata kontrollerkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå