Zappy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg skal til Gran Canaria i begynnelsen av neste uke og skal kjøpe meg en iPod 20 Gb før den tid (helst i dag!), så jeg tar ikke sjangsen på å bestille på nettet. Jeg bor i Bergen, så jeg tenkte at det ikke skulle være noe problem å finne en sjappe som kunne gi meg en iPod. Men den gang ei. De som i det heletatt selger iPod er utsolgt for 20GB og har bare 40GB igjen. Synes det er litt waste å betale 1000 kr ekstra for en lit større (i dimensjoner) spiller med 20 GB ekstra som jeg ikke trenger. Spaceworld: Har en 40GB igjen Komplett: Tom Ekspert: Selger ikke Elkjøp: Selger ikke tenke tenke.... hvem kan ha en iPod til meg? :\ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Mac & Carry er vel i Bergen også(?), samme med Eplehuset (vet ikke om de har startet opp i Bergen enda). De burde jo ha. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Haha, du er min helt. Har aldri hørt om butikken en gang, så har de den. Takker så meget. Da har jeg iPoden min innen 30 min! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Lykke til med både iPod og tur. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Haha, du er min helt. Har aldri hørt om butikken en gang, så har de den. Takker så meget. Da har jeg iPoden min innen 30 min! Bare hyggelig. Kos deg med iPod og ferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå