Kriz Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Sitter her med en pc som har altfor høy oppdateringsfrekvens iforhold til det skjermen kan klare. Får bare flimring og masse striper på skjermen når jeg går inn i windows (Bruker windows XP professional). Hvordan er det mulig å stille den ned ?? Får ok bilde når jeg går inn via "safe modus", men jeg får jo ikke utbedret noe via denne modusen. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
dale Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 hei, gå inn i sikkermodus, dette gjør du i winXP og win2k ved å trykke F8 under oppstart før winxp "starting up" skjerm bildet kommer opp. Etter å ha valgt "vanlig sikkermodus" går du inn på skjermegenskaper og setter ned hz eller oppløsning. Og etter at du har stilt det ned i sikkermodus skal det fungere. Håper jeg forklarte "godt nok" :smile: _________________ Mvh Kristoffer Dale [ Denne Melding var redigert av: dale på 2002-04-22 22:22 ] Lenke til kommentar
Kriz Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Hei ! Takker for svar. Jeg fikk det til, men gjorde det på ein litt annen måte. Gikk inn i safe modus å gikk så på add remove programs og fjernet Nvidia driverne derfra. Deretter gikk jeg helt normalt inn i windows og innstalerte så driverne på nytt. Litt tungvint kansje, men det funka :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå