Joing Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 hei Er det noen som har coolpix 3200 som har en mening om batterikapasiteten ? Er LCD skjermen så dårlig i sollys som mange vil ha det til ? Andre erfaringer ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Bruker du engangsbatterier, er ikke batterikapasiteten noe å skryte av. Bruk oppladbare, så holder de mye lenger pr. lading, evt. hvis du må ty til en kriseløsning, finnes det engangsbatterier med lithium. De heter CRV2 hvis jeg ikke husker helt feil, og er like stort som to AA batterier. Dette passer inn i en Coolpix 3200. LCD skjermen er nok ikke av de beste i sollys, men da kan du bruke den optiske søkeren. Det er derfor den er der. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg er fornøyd med batterikapasiteten. Til å begynne med brukte jeg engangsbatterier, og jeg tok nesten 100 bilder før batteriet måtte skiftes. Godt og vel halvparten av disse var med blitz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå