fantaboy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg sitter som regel med mitt Sennheiser PC150 headset, og er en aktiv gamer av CS + pluss at jeg hører på litt musikk. Nå bruker jeg det intrigerte lydkortet i mitt Abit IC7 MAX3, vil jeg merke noe forskjell ved å kjøpe nytt Audigy2 ? Leser at det er et bra spillkort osv, men jeg har litt liten peiling Lenke til kommentar
jornt Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Selv merker jeg STOR forskjell fra integrerte lydkortløsninger (AC97, 5.1, etc) og dedikerte lydkort. Tilogmed de aller rimeligste SoundBlaster-kortene banker integrerte lydkort. Godt mulig at noen av de aller nyeste integrerte løsningene har blitt bedre, men jeg ville uten tvil gått for et dedikert SoundBlaster Live eller Audigy-kort :-) Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hva venter du på... Half-Life har mulighet for EAX så du får faktisk noe bedre gamer experience om du setter denne på... Audigy 2 ZS merket jeg forskjell på når jeg oppgraderte fra Audigy 1... Du får til og med med spillene Rainbow Six 3: Raven Shield og et Tomb Raider spill om du kjøper "Retail" i stedet for bulk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå