AlexG Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Vet ikke om dette er helt riktig sted å poste dette på, men fant ikke no bedre. Jeg har kjøpt en ledning som går fra grafikkortet til dvd spilleren, den plugges inn i den lille porten som ser ut som en sånn "mus/tastatur" port. Samme port bak på dvden. Når jeg kobler pc og dvd sammen skjer det...nada. Er det noen som har erfaring med hva som er den riktige måten å gjøre dette på, hvilke innstillinger må jeg bruke på evnt. dvd eller pc. Er lei av å se de nyeste filmene på pc, vil ha det på storskjerm Hvis emnet er feil i forhold til sted bes mod å sparke meg til riktig location. Takk for ev hjelp P.S. er det noen guider om dette forresten? Lenke til kommentar
razer Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Tror ikke den kabelen skal inn i dvd-en, det er inn i TV'en den skal Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Er det ikke en slik kontakt bak på TV'n da? det er det vi bruker Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Den kabelen du nevner er en S-video kabel. Den skal kobles direkte fra PC til TV. Du må sjekke om TV'en din støtter S-video INN, da har TV'en enten en egen S-video kontakt, eller så må du kjøpe en SCART plugg med S-Video kontakt på. hvis TV'en ikke støtter S-Video, så kan du kjøpe en S-Video -> Compositt overgang og en SACRT plugg med Compositt kontakt, men dette vil gi noe dårligere bildekvalitet. Denne SCART pluggen tar både S-Video og Composit Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Var litt rart at du skulle koble sk og dvd sammen. Om du har dvd-spiller på pc-en kobler du enten s-video eller composite fra sk til tv. Lenke til kommentar
schwin Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Den kabelen du nevner er en S-video kabel. Den skal kobles direkte fra PC til TV. Du må sjekke om TV'en din støtter S-video INN, da har TV'en enten en egen S-video kontakt, eller så må du kjøpe en SCART plugg med S-Video kontakt på. hvis TV'en ikke støtter S-Video, så kan du kjøpe en S-Video -> Compositt overgang og en SACRT plugg med Compositt kontakt, men dette vil gi noe dårligere bildekvalitet. Denne SCART pluggen tar både S-Video og Composit Og hvis du skal gjøre dette må du vel endre inne i driverinnstillinger til at den sender kompositt signal, ellers får du bare sort-hvitt... Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 ja, tven var d første jeg så på men den har ikke sånn kontakt bak, huff må vel ut å bruke penger på sånn scartsatan da. Men takk for hjelpa alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå