Moul Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har nettopp opplevd noe høyst merkverdig. Pcen min har hele tiden oppført seg slik den skal. Helt frem til i dag. Da startet programvare og spill plutselig av seg selv. Deriblant åpnet notepad seg selv nesten 150 ganger...(!) Pc en var rett og slett ute av kontroll, og jeg slo den av. Da jeg startet på nytt igjen var alt i skjønneste orden og jeg har foreløpig ikke opplevd noe mere tull. Jeg installerte nyeste versjon av ZoneAlarm i går, men jeg kan ikke skjønne at dette skal ha noe å si. Noen som har opplevd lignede eller vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Aldri opplevd lignende selv, men det jeg ville gjort var å søke og fjerne spyware og ad-ware, deretter kanskje laste ned TuneUp Utilities 2004. Hvis det ikke blir mye tull ut av det, så ville jeg også anbefalt deg å formatere. Lenke til kommentar
Moul Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg renser regelmessig opp i systemet med flere ulike spyware/adware programmer. Fant noe smårusk nå også. Blir nok aldri å finne hva som konkret fucket opp maskinen min. Takk for tipset om TuneUp Utilities 2004. Skal teste det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå