Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

FireWall! Trenger!

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en software-firewall! Hard som helvete!

HELST freeware. Må laste ned right away!

Denne firewall'en skal kjøres på Windows Millenium, passe på ISDN-kortet mitt. Frykter hacking litt, og trenger noe som biter fra seg. Jaffal gjør systemet HELT tett...

Gi meg linker, og beskrivelse.

Den bør helst ikke herpe min Win-ICS. Om mulig. Bare være firewall, og beskytte mot shit fra utsiden. Inni hjemmenettverket er det ingenting jeg frykter...

Go go go! Trenger svar kjapt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Agnitum sin Oupost Firewall? Det finnes en gratis versjon og en Pro versjon. Det jeg synes er ganske genialt med denne, er at den har innebygd ad-blocker. Ligger masse vis av ferdig definerte blokkeringer for slitsom reklame

(feks: ad.doubleclik.net). En ganske lur funksjon spør du meg. Du kan også med et par enkle tastetrykk legge inn nye blokkeringer. Det finnes også mulighet til å blokkerer enkelte nettsider, bilder med en bestemt størrelse+++. En veldig komplett software firewall. Bruker lite ressurser gjør den også. Enkel å sette opp er den også. Jeg er veldig fornøyd med denne. Har også prøvd ZoneAlarm, men jeg synes ikke jeg hadde nok muligheter med den.

Når jeg tenker meg om så er det bare pro versjonen som har innebygd ad-blocker. Men gratis versjonen fungerer bra den også

[ Denne Melding var redigert av: rogerDAT på 2002-04-22 20:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...