the_ruthless Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg trenger en software-firewall! Hard som helvete! HELST freeware. Må laste ned right away! Denne firewall'en skal kjøres på Windows Millenium, passe på ISDN-kortet mitt. Frykter hacking litt, og trenger noe som biter fra seg. Jaffal gjør systemet HELT tett... Gi meg linker, og beskrivelse. Den bør helst ikke herpe min Win-ICS. Om mulig. Bare være firewall, og beskytte mot shit fra utsiden. Inni hjemmenettverket er det ingenting jeg frykter... Go go go! Trenger svar kjapt! Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 http://www.zonelabs.com Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 http://www.zonealarm.com/ Go go go :smile: Yoda Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Husk at du må ha Pro-versjonen for at den skal fungere som ICS-server (tror jeg). Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Hvilken av de ZoneLabs-greiene vil dere anbefale? Pro, eller gratis-greia? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Hvilken av de ZoneLabs-greiene vil dere anbefale? Pro, eller gratis-greia? Seff, Pro. Men beskytter den andre gratis-greia effektivt mot hackere? (Har mistanker om at NOEN skal hacke med med BackOrifice... Faktisk direkte trussel. Av noen som KAN gjøre slikt.) Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hva med Agnitum sin Oupost Firewall? Det finnes en gratis versjon og en Pro versjon. Det jeg synes er ganske genialt med denne, er at den har innebygd ad-blocker. Ligger masse vis av ferdig definerte blokkeringer for slitsom reklame (feks: ad.doubleclik.net). En ganske lur funksjon spør du meg. Du kan også med et par enkle tastetrykk legge inn nye blokkeringer. Det finnes også mulighet til å blokkerer enkelte nettsider, bilder med en bestemt størrelse+++. En veldig komplett software firewall. Bruker lite ressurser gjør den også. Enkel å sette opp er den også. Jeg er veldig fornøyd med denne. Har også prøvd ZoneAlarm, men jeg synes ikke jeg hadde nok muligheter med den. Når jeg tenker meg om så er det bare pro versjonen som har innebygd ad-blocker. Men gratis versjonen fungerer bra den også [ Denne Melding var redigert av: rogerDAT på 2002-04-22 20:17 ] Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 ZoneAlarm i gratisversjon funkar og med ICS(vaffal i XP), så det burde gå bra. Ellers er jo og Tiny (tinysoftware.com?) gratis, og der er det fleire ting å stille på enn i ZA. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 En liten advarsel: Tiny Firewall liker ikke dualCPU oppsett. Funker ikke hos meg og funker ikke hos Gibson :wink: Lenke til kommentar
steinih Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hva med Sygate sin Firewall? Så den vant en test her for ikke lenge siden... Og i den testen kom Zonelabs sin Zonealarm på 3. plass... men ikke vet jeg hvem som er best av dem... /steinih :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå