ersvalla Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hva er best? Jeg spiller egentlig masse spill så derfor lurte jeg på om det er bedre med win98se, er det er bedere OS enn win2k til spill. Har egentlig vært ganske fornøyd hittil. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Personlig vil jeg si at Win2k er utrolig mye bedre enn 98, men dersom du er fornøyd så er det jo ikke noe poeng i å bytte da, men du kan kanskje vurdere dual boot? Så sletter du bare win2k igjen hvis du ikke liker det. Lenke til kommentar
forbauset Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hva er egentlig " dual bbot" ? Forklar,please !! Lenke til kommentar
kohi Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Installer begge OS på PC'n din og du har dual boot. (på hver sin partisjon) Velger hvilket av de 2 du skal kjøre under oppstart. Hendig hvis du er ute etter bestemte egenskaper fra forskjellige OS, eller som i ditt tilfelle for å teste hva som funker for deg. Lenke til kommentar
Klein Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 dual boot forutsetter at win98se er installert først. Rekkefølgen på installasjonen er viktig. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hvis du legger inn service pack2 tl Win2k blir ytelsen mye bedre.. (bedre enn som 98SE?) +++ at win2k er mye bedre stabilitet, dvs ikke en haug med blåskjermer..:razz: Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 13:58, Klein skrev:dual boot forutsetter at win98se er installert først. Rekkefølgen på installasjonen er viktig. Installer dem på hver sin primærpartisjon, så slipper du de konfliktene. En bootmanager kan brukes til å skifte aktiv partisjon, de andre os partisjonene er skjult. Partitionmagic gjør også jobben. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Ja.. er enig at Dual-Boot er kjekt.. Legg inn 98SE først, også win2k etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå