arnosmith Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Heisann, selv er jeg fremdeles i den perioden at jeg ikke kan skrive ordet "mus" uten å fnise, men rent bortsett fra det, har jeg et spørsmål... Hva er den beste spillemusen *fnis* som er på markedet i dag? Musematte *fnis igjen* hadde jo også vært greit å ha noen få kriterier: -Den kan IKKE være trinnløs, slik som Intellimouse 4 (den er noe skvip å spille med!) -Den bør være optisk. -Jeg bryr meg ikke om den den er trådløs eller ikke. -Musematten *fnis* bør ikke være full av masse små spor (blir ganske irriterende i legden) Takker for alle svar egne erfaringer settes også høy pris på Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Heisann... Uten tvil Icemat og MX510 ... syns ivartfall jeg da ..under produktguiden finne du erfaringer, og 96% av dei er positive.. Hawk Endret 13. juli 2004 av AgentHawk Lenke til kommentar
salif Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Det blir vel egentlig en smakssak Selv bruker jeg MX500 og en helt vanlig musematte. Prøvde MX500 på fUnc 1030 og synes det var mye bedre enn icemat. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Heisann, selv er jeg fremdeles i den perioden at jeg ikke kan skrive ordet "mus" uten å fnise, men rent bortsett fra det :!: Tusen takk for formiddagens første latterkule! Heretter kommer jeg og sikkert til å fnise litt Mus...! Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Func musematte og Logitech MX510 . Er den beste kombinasjonen jeg har hatt , og kan anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Func musematte og Logitech MX510 . Er den beste kombinasjonen jeg har hatt , og kan anbefales på det varmeste jaha hailt enig den musa er super.. i tilleg så har den kul farge.. det er ikke verst Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Tror jeg går for dette oppsettet her da: Logitech MX510 og Steelpad 4S eller Icemat Black 2nd edition Holder en knapp på den sistnevnte, ettersom den var mer stilren... er ganske bestemt på at det er den musa *fnis* jeg har lyst på, den var dritkul edit: fiksa link Endret 13. juli 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Tror jeg går for dette oppsettet her da: Logitech MX510 og Steelpad S4 eller Icemat Black 2nd edition Holder en knapp på den sistnevnte, ettersom den var mer stilren... er ganske bestemt på at det er den musa *fnis* jeg har lyst på, den var dritkul edit: fiksa link eneste er at jeg ikke ville kjøpt er icemat 2nd edition, siden den er så stor men ellers geniale valg. Hawk Endret 13. juli 2004 av AgentHawk Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 har masse plass... jaja, var jo ikke dum den andre matta heller da. takk for hjelpen folkens, og raske svar Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 jeg fant akkurat ut at den Icemat bråker noe inni helsike! En ting til, er ikke den Steelpad 4S litt vel billig? bare 300kr... bråker den også? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Er vel stål mattene som bråker minst. Men jeg vil heller anbefale deg MX510 med fUnc Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Er vel stål mattene som bråker minst. Men jeg vil heller anbefale deg MX510 med fUnc fUnc... hva er det? Lenke til kommentar
salif Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 fUnc er den beste musematten jeg har vært borti Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Har spilt mye CS opp igjennom tidene, og den best kombinasjonen jeg har hatt er MX510 på en Steelpad 4S Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) fUnc og intelli 3.0 med hyperglide http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=HGMS101 Hyperglide http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FUNC1030S fUnc http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=3491 Intelli 3.0 Endret 13. juli 2004 av Teo^-^ Lenke til kommentar
schwin Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Litt trist at func slites ut så fort, tatt prisen i betraktning og slitasje-problemer ville jeg nok gått for en icemat... men det er jo veldig individuelt hva du føler at du fungerer med da så.... Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 func og mx510 erå anbefale på det høyeste ! synes ikke func slites noe spessielt fort, hatt min i 1/2 år og den begyner såvidt å se at den er brukt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Har spilt mye CS opp igjennom tidene, og den best kombinasjonen jeg har hatt er MX510 på en Steelpad 4S Det beste oppsettet som finnes! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Litt trist at func slites ut så fort, tatt prisen i betraktning og slitasje-problemer ville jeg nok gått for en icemat... men det er jo veldig individuelt hva du føler at du fungerer med da så.... Ehhh.... javel? Og icemat får liksom ikke riper? neeiidaaa... Beste løsningen: fUnc og Intelli 4, samme hva du sier. Eneste negative er scrollen men det gjøkke no' når jeg spiller... Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 fUnc og intelli 3.0 med hyperglide http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=HGMS101 Hyperglide http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FUNC1030S fUnc http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=3491 Intelli 3.0 Må si meg helt enig, dette det beste oppsett < 600 kroner kan veksles inn i. Angående Icemat, den støyer og gir slitasjeskader, steelpad kan jeg ikke tenke meg at er mye bedre. Filtmatter slites fortere, men du verden så mye mer behagelige de er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå